Monday, January 7, 2013

CHOW KIT BILA LAGI!!!!!





Ini kat Pasar Pudu semalam. Anggota penguatkuasa menyita barang-barang penjaja warga asing yang menjaja di sekitar Pasar Pudu ketika Operasi Penjaja Warga Asing di Kuala Lumpur, Isnin. Seramai 385 orang warga asing berjaya ditahan atas kesalahan berniaga tanpa lesen dan kebenaran dalam operasi tersebut yang dijalankan di sekitar ibukota. - mStar/Bernama

4 comments:

mi siput said...

Ya Allah! entah kenapa saya happy giler baca post kak gee ni!

Anonymous said...

yup. chow kit bila lagi??? balai polis kat depantu mcm xberfungi jer. ke tak nampak. warga asing bersepah2.. dah xmacam malaysia. jgn berlembut sgt dgn warga asing yang masuk ke malaysia nih!!! takut

Anonymous said...

wow .. 385 orang ! ramainya .. baru setempat. Patut sering lakukan ' aktiviti tangkapan ' sebegini .. rakyat dah lama muak dan sengsara dengan gelagat pendatang asing ni ...

Anonymous said...

kalau kat sabah tu ... bersepah warga asing khususnya Pakistan; berniaga. Senang je, mereka bernikah dengan warga tempatan, guna pakai nama isteri dan dapatlah beli atau sewa kedai serta mohon lesen untuk berniaga.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...