Friday, November 22, 2013

RAHEL BLOGSPOT... INDAH SENI FOTO

SIRI JEJAK BLOGGER # 12

A Picture Speaks A Thousand Words... tells a million stories.













Jangan risau. Ini bukan entry poems atau puisi. Kjee cuma nak kongsi dengan semua pasal keindahan photograpy. Sesuatu yang Kjee memang tak pakar...begitu jugak my in-house photographer, my beloved husband, UnclePali.

Kjee memang pandai tengok hasil kerja orang lain. Boleh ngences aka terliur hanya dengan tengok gambar. Malah, si Nadia pernah menakut-nakutkan Kjee, hanya menrusi terliur tengok gambar pun badan boleh gemuk. Yo lah tu!!!

Anyway, untuk Siri Jejak Bloggers kali ini, Kjee nak bawak korang singgah ke blog masakan
Rahel Blogspot.

Mary Rahel orang Tawau, Sabah dan pada Kjee sangat low profile. Biodata mengenainya jugak tidak lengkap dalam blognya. Tapi itu semua tak penting sebab hasil seni tangannya mengatasi segala-galanya.

Setiap kali Kjee singgah di blognya, untuk cuci mata setiap foto yang dia post. Semuanya sangat cantik dan halus beserta props yang cukup menarik. Singgahlah ke blog Rahel untuk foto-foto yang lagi hebat.

Rahel jugak menjalankan bisnes kek, pastries dan semua yang sewaktu dengannya, khas untuk orang sekitar Tawau sahaja. Bertuahnya mereka.

Oleh kerana Kjee tak mau buang masa bebel tak tentu arah, jom kita cuci mata dengan air tangan Rahel. Sorry ya Rahel...Kjee amik gambar tanpa izin terlebih dahulu.








12 comments:

  1. Assalamualaikum kjee Rahel adalah salah seorg blogger yg saya suka intai hasil airtgnnya...mmg seorg yg low profile dan begitu bersederhana...

    ReplyDelete
  2. Salaam Kjee...
    Apa khabar?
    Kita pun suka cuci mata kat blog Rahel. Gambarnya cantik, makanan yang 'disajikan' pun selalu menggamit selera... yum yum... 'Hidangan' Kjee pun apa kurangnya. Hari tu, tengok Kjee masak kari, kita pun termasak kari gak...hihihi....

    ReplyDelete
  3. Saya pun sama la mcm k.jee... meleleh ayaq liuq bila tgk gambar2nya yg cantik tu

    ReplyDelete
  4. Ye lah k.jee...blog Rahel mmg hebat.... sedap2 menunya...

    ReplyDelete
  5. saya pun sama jgk! tangkap leleh bila tgk gmbr2...kjee apa kurang suka dtg singgah sni terhibur.. saya selalu gak g blog Rahel,betul kata kjee cantik2 gambar2 yg rahel ambil suka tgk... zila66

    ReplyDelete
  6. yup. mmg cantik gambar2 ni....nanti nak visit rahel, TQ kak jee

    ReplyDelete
  7. salam kak je..kosong jer blog rahel tu..tak ada apa pun...

    ReplyDelete
  8. Sy pn setuju dgn Kjee..block rahel mmg best dgn resepi beliau..sdp..tgk..good job rahel..

    ReplyDelete
  9. Salam Kjee...
    aduhai...maluuuunye...mcm mana Rahel tak perasan entry ni.Terharu sangat2..Terima kasih sangat2 pada Kjee...hehehe

    ReplyDelete
  10. Kjee faham Rahel sibuk. No problem dear.

    ReplyDelete