Thursday, January 19, 2012

ANTARA FASHAH SANDA DAN ROSLIN HASHIM...APA PERSAMAAN?


dua2 foto cilok album cik google



Kira2 tiga minggu lepas, ada kawan Kjee gi nikah kat selatan Thailand. Tak ingat pekan mana. Songkla kot. Dia terserempak dengan Roslin Hashim. Dia kata ngan Kjee mungkin Roslin gi sana dengan matlamat yang sama. Tapi kawan Kjee tak kenal pulak pompuan tu.



Masa tu Kjee taklah tulis kat blog. Cuma bagi bayang2 jer kat FB. Tetapi ramai dah dapat agak siapa. Well, clue Kjee elok sangat kot. Hehehe.

Anyway, hari ni, dalam beberapa akhbar utama, Roslin mengaku sudah nikah tahun lepas buat kali ketiga. Alhamdullilah. Ramai kata kes dua bekas isterinya belum lagi selesai, kenapa dia kahwin lagi? Tak serik2 ker?

Hmmm Kjee kata pulak sebab itulah dia  kahwin senyap2. Tak nak bagi orang konfius. Baguslah dia dah nikah. Elak fitnah dan zina, betul tak?

Mudah2an kekal hingga ke akhir hayat.

Teringat pulak Kjee kes Fasha Sanda. Baca sini dan jugak sini Hari tu dia nafikan perkara yang sama. Tak kisahlah nak nafi. Tapi Kjee tulis berdasarkan cerita dari sedara mara suami sebelah kakak dia. So kalau dia orang tipu, Kjee pun tipu jugaklah kan? Tak dapek den nak nolong. Hehehe.

3 comments:

Cik RoSs said...

Nikah tu elok.Benda baik...walaupun nikah kat Thailand ia tetap sah di sisi Islam.Cuma salah dari segi undang2 negara aje la...

Chekgu Azrine said...

biasala kak gee.. kadang2 ada sebab dia tak mo ngaku lagi.. lama2 dah tak tahan ngaku la nanti.. hehehe..

Norasikin said...

kalau dulu org kawin kena hebahkan utk elak fitnah. Skrg ni kalau kawin dihebahkan, lg byk fitnah datang

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...