Saturday, June 2, 2012

ZIZAN MEMANG A SURE WINNER

Foto ehsan Murai.com

Ramai sudah menjangkakan kemenangan Zizan. Tapi kemenangan itu pasti close shave atau photo finish antara Johan dan Zizan. Di saat2 akhir jumlah peratusan markah Zizan melebih tidak sampai 5 peratus dari markah Johan.

Dan Kjee jugak pasti titisan airmata Zizan ketika diumumkan sebagai Juara, bukan air mata palsu atau crocodile tears! Dia memang sedih terpaksa bertarung dengan 'kembar siamnya' Johan.

Dulu ketika pertandingan Maharaja Lawak, mereka sama2 bertarung untuk merebut kejuaraan. Tetapi nasib tidak menyebelahi Jozan. Kali ini apabila mereka dipisahkan dan berdiri di platform peribadi, perasaan sayu pasti menyelebungi hati sanubari mereka berdua. Pasti salah seorang 'kena kalah'.

Anyway, Kjee setuju dengan kemenangan Zizan kerana memang terserlah kehebatan Zizan malam ini berbanding Johan. Ini tidak bererti Johan kurang hebat. Tetapi hadiah Juara hanya satu. Dan walaupun dilahirkan sebagai Johan, dia tidak semestinya muncul Johan Super Spontan.

Kalau ditanya Kjee samada pertandingan malam ini hebat, Kjee kata tidak! Rasa2nya pertandingan Separuh Akhir lebih hebat lagi acara yang dipertandingkan. Malam ini Kjee rasa macam makan nasi beriyani yang lengkap dengan lauk pauk hebat tetapi Kjee TAK KENYANG!!

Tahniah Zizan. Anda hebat malam ini. Anda memang harus dinobatkan sebagai Juara Super Spontan. kerana anda terlalu SPONTAN!!

Tahniah juga kepada Johan dan Tauke. Dan tidak lupa juga kepada Rahim, Ropie dan Suhaimi. You've all done your best but maybe your best wasn't good enough!






2 comments:

WenG WenG BuBuB said...

Aunty sy pon rase final Super Spontan tak berapa kick... mungkin jgk sbb game2 yg diorang pertaruhkan hari tu kurang menonjolkan krativity plawak2 tu

Izzan Yong Rosdin said...

die mmg x dilahirkan sebagai johan sbb nama die yazid..hehee

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...