Saturday, October 25, 2014

WE'VE BEEN MARRIED FOR 14 YEARS!!







Kami baru sahaja meninggalkan 14 tahun di belakang. Kini sedang memasuki tahun ke 15. Satu perjalanan yang nampak sahaja jauh. Tetapi oleh kerana diselang selikan dengan pelbagai pelbagai momen yang manis dan kekadang pahit, rasanya macam baru semalam kami diijabkabul sebagai suami isteri.

Tidak ada kata-kata yang boleh diucapkan kecuali terima kasih kepada Allah swt kerana menemukan Kjee dengan UnclePali. Seorang suami yang penyayang dan sangat mengambil berat terutama sekali apabila isterinya terlalu kerap tidak sihat.

I thank you my dear. Tidak mampu rasanya untuk membalas. It has been a long and winding road... I will not stop loving you. Insya Allah.

Semoga kami akan terus menjalani kehidupan ini bersama hingga ke nafas akhir. Insya Allah. Aamiin.





3 comments:

  1. Assalamualaikum. Semoga Allah kurniakan kebahagiaan hidup bersama pada Kak Jee dan Uncle Pali. May Allah bless you and bless your family always!

    ReplyDelete
  2. Assalam..
    Selamat hari ulangtahun perkahwinan buat kak Gee dan suami..
    Moga kebahagiaan senantiasa bersama dan berkekalan hingga ke Jannah...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum puan, tahniah.14 tahun tempoh yang panjang. Sejak menjadi pembaca blog puan ada beberapa perkara yang saya timba untuk dituangkan dalam rumah tangga saya.. Saya berdoa kepada Allah SWT mengurniakan tuan, suami dan anak kesihatan yang baik sentiasa.:)

    ReplyDelete