Friday, August 5, 2011

KJEE DAPAT TIGA CUCU SEDARA..TRIPLETS!!


Putri Alia dan anak sulungnya Raif
Tengah hari tadi, lepas Zohor, anak saudara Kjee, Putri Ali Farina selamat melahirkan anak lelaki kembar tiga! Anak keduanya dengan suaminya Nazriel, seorang pilot dengan Air Asia.

Raif kini ada tiga adik iaitu Ra'ed, Riyad dan Rizq!

Tahniah Alia dan Nazriel. Ketika mengandungkan triplets itu, Alia pesan pada Kjee supaya jangan hebuh2kan yang dia mengandung tiga sekali gus sebab dia takut. Kjee faham. Ibu mana yang tak risau kan apatah lagi mengandung tiga sekali gus!

Alia adalah bekas Pramugari Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS). Dia adalah anak sulung kepada Ahmad Fauzee.

14 comments:

Deena Yasmin said...

congrats kakjee... ! meriah sungguh skali 3 dapat (^_^)

Mat Gebu said...

Tahniahh pada si ibu dan jugaaa pada kak jeee...

Anonymous said...

Tahniah kak jee ... dan kepada si ibu dan bapa kepada bayi kembar tersebut. Tak lupa juga kepada Datuknya .. ahmad fauzee. ermmm .. Putri ni anak Ahmad Fauzee dan exwife nya Habibah tu ker ???

Kjee said...

Bukan Habibah. Ibu Alia adalaha kerabat diRaja perak. Sebab itu nama dia Putri. Habibah isteri kedua.

Najwa said...

wowwww!!! bestnyaaa Untie Jee..

Alhamdulillah..~segala puji bagi Allah atas rezekinya buat seisi keluarga adik Untie.. semoga dia membesar sebagai anak yang cerdik dan soleh..ameen3x ya Rabb

opocot said...

Tahniah Kjee + ibu,ayah & atuk,nenek babies tu. Lagi bahagia kalau triplets tu anak Nadia kan Kjee hehe *wink wink*

Ibu Darwisy said...

syoknyer..dapt sekali 3..tahniah kak jee

Masya said...

tahniah kak jie... moga segala² selamat baby² yang comel dan ibu.... pastinyer satu pengalaman baru utk menjaga 3 org sekaligus...

CLEO said...

Alhamdulillah. semoga ketiga2 Megat nanti membesar menjadi anak yg soleh...Amin. btw kak jee nak tanya gak kemana menghilangnya Ahmad Fauzee sekarang ni yer? i'm one of his fan waktu zaman2 Mekar Sejambak dulu :)

Anonymous said...

Kak jee... memang best beranak kembar ni... tak puas2 tatap sorang-sorang. Tak tau yg mana satu nak pegang.. tak tau yg mana dah menyusu. Saya dah lalui masa lahirkan anak kembar 4 sepuluh tahun yg lalu. best..best. Thank you Allah. yang tak tahannye.. dah sepuluh tahun perut ni tak turun2 dok mcm mengandung 4-5 bulan. but I always tell my twins.. my tummy is my trophy.. tak kisahlah buncit pun... he he he. TAHNIAH! from Nazura

Kjee said...

Bestnya Nazura..Kembar 4?!!
alhamdullilah. Dah besar skrg dia orang tu yer.

Cleo: Abang fauzee masih ada. macam biasalah masih anak seni. hehehe

sweetazezah said...

salam k.jee.taniah k.jee terus dpt pangkat SARJAN..hehehe..tahniah juga pada momi n daddy triplets tu.smoga menjadi anak2 yang soleh &menghormati kedua orgtua..ameenn...

akuzle ayu said...

alhamdulillah! 3 gugus kegembiraan!!...hihihi

Izzan Yong Rosdin said...

alhamdulillah... Kak jee mah ler singgah blog saya.. saya budak baru belajr :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...