Thursday, August 11, 2011

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH BAIK DARIPADA MENERIMA

Salam Semua. Kjee copy paste entry ini dari blog Galeri Penerbit TV. Beliau mohon kita semua war2kan kisah dibawah ini. Harap blogger2 semua dapat membantu memanjangkan entry ini. Terima kasih.



Sempena bulan Ramadhan yang penuh berkat ini, saya pohon jasa baik semua untuk menghebahkan tentang tabung khas bagi membiayai pulih wajah mangsa asid, Adik Nurul Dahyatul Fazlinda. Rasanya ramai yang tahu wajah Adik  Nurul Dahyatul Fazlinda cedera teruk akibat terkena simbahan asid oleh bapanya sewaktu terjadinya pertelingkahan antara bapa dan ibunya.

Sebelum ini kulit paha Adik Nurul Dahyatul Fazlinda telah diambil untuk menampal parut pada mukanya. Kecederaan muka yang serius ini menyebabkan dia harus menjalani beberapa pembedahan yang pastinya menelan kos yang tinggi. Selain muka, bahagian badannya juga cedera teruk.
Sumbangan boleh dibuat atas nama :

TABUNG BANTUAN PULIH WAJAH NURUL DAHYATUL FAZLINDA – YPU

AKAUN : 13053010003071 (Bank Islam)

TEL : 09 – 6242424 / 013 – 9216897 (En. Hairulnizam)

p/s:gambar berdasarkan carian internet.










3 comments:

  1. mohon utk kongsi info nie dalam blog saya.....TQ

    ReplyDelete
  2. terima kasih kakjee..sy bantu nie pun sebab masa jumpa adik nie pagi semalam jatuh sedih dan kasihan ya amat dengan nasib dia..pohon readers kakjee pun turut bantu hebahkan no akaun dia.paling tidak ada jugak sedikit sumbangan kita walaupun tak seberapa. kalau saya nie kaya memang dah sponsor sikit dah kos pembedahan dia :(

    ReplyDelete
  3. dah buat entri pasal ni, yang peliknya, kisah dia dah masuk NLKO,ada dr bedah kosmetik 'sanggup' nak merawat... mana yang prihatin kat malaysia ni,... dr bedah kosmetik ramai di malysia, jom laaa dr.. kesian adik ni kan...

    ReplyDelete