Wednesday, August 3, 2011

SEDEKAH DI BULAN RAMADHAN DARI BOS LAMA

Kat background tu ada kucing putih tak termasuk dalam pakej sedekah Mofaz tu tau. Hehehe. Itu Snowy, anak meow manja Kjee.






Dua hari lepas, Kjee ke Sungai Pencala, di mana terletaknya HQ Mofaz. Kjee pernah kerja dengan Azmah Advertising milik isteri Tuan Haji Fauzy, Hajah Wan NorAzmah Wan Abu Bakar. Hajah Azmah tu produser drama dan Kjee jadi Pengurus Produksi syaikat beliau.

Walaupun dah berbelas tahun berlalu, dan terputus hubungan sejak Azmah Advertising tidak lagi mengeluarkan drama, namun silaturrahim yanag terputus terjalin kembali sejak dua tahun yang lalu.

Dan Kjee sangat terharu sudah dua tahun nama Kjee disenaraikan untuk menerima sedekah sempena bulan Ramadhan. Itu yang Kjee ke HQ Mofaz kelmarin.

Alhamdullilah rezeki kami. Ada kurma, gula, 2 kampit beras, minyak masak, kopi, teh susu, dan juga sekotak air mineral jenama mereka sendiri iaitu Alla Fonte. Kalau diperhatikan betul2 kat kotak tu, ada gambar pemandu F1 Fairuz Fauzy. Fairuz adalah anak kepada Haji Fauzy dan Hajah Azmah.

Terima kasih daun keladi...


Air mineral Alla Fonte

5 comments:

  1. Orang berbudi kita berbahasa
    orang memberi kita menerima.
    Syukur rezeki romadan...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...rezeki kjee dibulan puasa.
    selamba jer si snowy tu haa... (^__^)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki ramadhan kakjee...snowy kt blkg tu nk masuk gambar gak...

    ReplyDelete
  4. Meow-meow... Alhamdulillah, rezeki bulan Ramadhan.. Comellah budak yg terselit kat celah brg tu... Hi, Snowy... jom tenal2

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki Kak Jee d bulan Ramadhan yg mulia ni. Kpd yg bersedekah didoakan semoga d murahkan rezekinya selalu oleh Allah.. amin :)

    ReplyDelete