Wednesday, December 14, 2011

AKHIRNYA, SAMPAI RABU INI, INSYA ALLAH



Penantian yang cukup menyiksakan bukan sahaja untuk mereka yang sudah lama menantikan acuan roti jala yang dipesan dengan Kjee. Tadi Kjee dapat berita dari stokis Kjee, jika tiada aral stok akan sampai Selasa atau Rabu.




Kjee ada menyimpan rekod semua yang sudah pesan dan bayar. Harap bersabar untuk tunggu barangan itu sampai ke tangan korang. Setakat ini ada hampir 600 set (1 set 2 botol) yang telah diorder. Unclepali tengah pening membuat persiapan untuk packing.

So, harap2 semua sabar menunggu giliran masing2. First Come First Serve. Mereka yang terlebih dulu order dan bayar akan Kjee poskan dulu ya.

Terima Kasih kerana sabar menanti. Kjee tidak dapat menerima pesanan baru sebab Kjee nak bereskan dulu pesanan mereka yang telah order dan buat bayaran. Seandainya ada lebih, Insya Allah, Kjee akan beritahu.

5 comments:

sharifah rosidah said...

Jee jangan lupa aku punya dua 2 set, tak payah post aku pergi ambik kau cakap je kat mana. Aku bayar masa ambik nanti, kalau bolehlah.

ummiarissa said...

memang penantian itu satu penyeksaan...semoga barang saya sampai dengan selamat...

http://me-itu-aku.blogspot.com said...

kalau ada lebih saya nak 1 set ye kak jee,jgn lupa inform

F.A.R.A.H. deeb said...

bile de lebih cepat2 bgtau naa hehe... nak gak!

Anonymous said...

akhirnya dah smpai juga.saya dok tunggu2 smpai termimpi2....bila nanti dah smpai kat tangan saya bubuh gambarnya kat fb.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...