Tuesday, December 6, 2011

UWAIS ALQARNI...KORANG TEKA ANAK SIAPA!

Mama dia penyanyi yang kecil molek, papa dia pulak pelawak yang tubuhnya tak berapa besar jugak. Hah siapa? Cepat cepat!! Siapa dapat teka dapat cium baby sulung penyanyi dan juga pelawak ni!

Hehehe korang tak tahu? Okaylah. Inilah anak sulung Siti Sarah dan suaminya Shuib! Korang tengok, ada tak iras2 muka Sarah dan Shuib? 




Uwais dilahirkan malam minggu lalu secara pembedahan di sebuah hospital swasta di Ampang. Ibu dan anak kini dalam keadaan sihat. Dan Kjee pasti Shuib paling banyak mengeluarkan airmata dengan kelahiran Uwais. 

Tahniah Siti Sara dan Shuib! Anak ni bila besar nak jadi penyanyi ke pelawak? Isyhh dua2 tak maw kan cayang...Uwais nak jadi loyar, majistret ataupun doktorlah Nek Jee. Insya Allah! 

Foto ehsan Murai.com


18 comments:

  1. Tahniah kepada pasangan Sarah & Shuib.. Comel sungguh..

    ReplyDelete
  2. anak siti sarah...kan kan kan...-D

    ReplyDelete
  3. Nak jadi bisnesman mcm nek jee la...

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat Shuib dan Siti Sarah. Comeynya Uwais.

    ReplyDelete
  5. Tahniah lah buat shuib dan siti sarah.

    ReplyDelete
  6. Comelnya anak Shuib dan Sarah ni.
    Kak Jee, nape dah tak berlakon lagi?Saya peminat Kak Jee tau.

    ReplyDelete
  7. Ada iras-iras siti sarah...(^_____^)

    comellll....

    ReplyDelete
  8. saya jugak berkenan dengan nama nie..tapi siti sarah dan shuib dah amik..

    ReplyDelete
  9. COMELNYA...bijak budak2 sekarang, keluar2 je mata dah melilau... kita dulu keluar mata pejam je (macam tau2 je kita masa baby dulu mcmana kan kak jee)

    ReplyDelete
  10. kak jee.. sorry off topic. nenek saya ade osteoporosis yang teruk. now dia mkn kalsium.. kesian tgk..nk bergerak pn sakit. ade ke TF yg sesuai?

    ReplyDelete
  11. kalau osteoporosis makan TF advance 2 biji 3 kali sehari.

    ReplyDelete
  12. sedap namanye..comel..geram kat pipi tu..:)

    ReplyDelete
  13. so sweet!!!! kak jee dah pangkat nenek yek, saya pun hehehehe.

    ReplyDelete
  14. ada... ada..ada.. nenek je, mixed papa n mama..

    Cute tomei nie...gigit pipi ya..

    ReplyDelete
  15. salam...

    tahniah siti & shuib..
    siti tu bila lagi ler gamaknyerrrr

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete