Tuesday, December 6, 2011

UWAIS ALQARNI...KORANG TEKA ANAK SIAPA!

Mama dia penyanyi yang kecil molek, papa dia pulak pelawak yang tubuhnya tak berapa besar jugak. Hah siapa? Cepat cepat!! Siapa dapat teka dapat cium baby sulung penyanyi dan juga pelawak ni!

Hehehe korang tak tahu? Okaylah. Inilah anak sulung Siti Sarah dan suaminya Shuib! Korang tengok, ada tak iras2 muka Sarah dan Shuib? 




Uwais dilahirkan malam minggu lalu secara pembedahan di sebuah hospital swasta di Ampang. Ibu dan anak kini dalam keadaan sihat. Dan Kjee pasti Shuib paling banyak mengeluarkan airmata dengan kelahiran Uwais. 

Tahniah Siti Sara dan Shuib! Anak ni bila besar nak jadi penyanyi ke pelawak? Isyhh dua2 tak maw kan cayang...Uwais nak jadi loyar, majistret ataupun doktorlah Nek Jee. Insya Allah! 

Foto ehsan Murai.com


18 comments:

zura said...

Tahniah kepada pasangan Sarah & Shuib.. Comel sungguh..

nini said...

anak siti sarah...kan kan kan...-D

ashamami said...

Nak jadi bisnesman mcm nek jee la...

MamaFaMi said...

Tahniah buat Shuib dan Siti Sarah. Comeynya Uwais.

sharifah rosidah said...

Tahniah lah buat shuib dan siti sarah.

Scarlett O'Hara said...

Comelnya anak Shuib dan Sarah ni.
Kak Jee, nape dah tak berlakon lagi?Saya peminat Kak Jee tau.

Cik Sara said...

Ada iras-iras siti sarah...(^_____^)

comellll....

Yaati Nor said...

saya jugak berkenan dengan nama nie..tapi siti sarah dan shuib dah amik..

IBU GEBU said...

COMELNYA...bijak budak2 sekarang, keluar2 je mata dah melilau... kita dulu keluar mata pejam je (macam tau2 je kita masa baby dulu mcmana kan kak jee)

Anonymous said...

kak jee.. sorry off topic. nenek saya ade osteoporosis yang teruk. now dia mkn kalsium.. kesian tgk..nk bergerak pn sakit. ade ke TF yg sesuai?

Kjee said...

kalau osteoporosis makan TF advance 2 biji 3 kali sehari.

KuNanGKuNanG said...

sedap namanye..comel..geram kat pipi tu..:)

zuwaidah said...

so sweet!!!! kak jee dah pangkat nenek yek, saya pun hehehehe.

ema_amy said...

ada... ada..ada.. nenek je, mixed papa n mama..

Cute tomei nie...gigit pipi ya..

Kejora said...

salam...

tahniah siti & shuib..
siti tu bila lagi ler gamaknyerrrr

Syalina said...

mana2 pon boleh

Syalina said...
This comment has been removed by the author.
Syalina said...

yg penting jd anak yg soleh

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...