Monday, May 21, 2012

ADA KE TAK ADA LAGI, FIZZ?


Masih ON ke dah OFF - google



Beberapa hari lalu Kjee baca berita kononnya aktor Fizz Fairuz buat kenyataan dia akan mengakhiri zaman bujangnya bersama kekasihnya tidak lama lagi. Siapa tak tahu kekasih Fizz kan kalau bukan pelakon Almy Nadia.


Peliknya, Almy terkedu apabila ada wartawan call ucap tahniah ekoran kenyataan Fizz. Kenapa dia mesti terpinga2.

And then pagi ni, Kjee dapat jawapannya. Sila baca sendiri Kjee copy paste dari mStar Online.

PETALING JAYA: Pelakon Fizz Fairuz mengambil pendekatan meletakkan telefon sebelum berkata no comment ketika diajukan persoalan keretakan hubungannya dengan Almy Nadia.
Fizz atau nama sebenarnya Fairuz Zainal Abidin, 32, yang dihubungi mStar Online di sini Ahad, seolah-olah terkejut dengan kenyataan 'makan diri' sebelum ini yang pernah mendakwa dia mahu meminang kekasihnya itu.
"Saya tak nak komen apa-apa. Harap faham," katanya ringkas lalu menamatkan panggilan telefon serta-merta.
Tidak sampai dua minggu sejak Fizz Fairuz meluahkan hasratnya untuk memperisterikan Almy Nadia, aktres itu pula tampil dengan kenyataan mengejut bahawa hubungan mereka kini di ambang keretakan.
Dalam kenyataannya kepada akhbar Berita Minggu pada Ahad, Almy berkata hubungan mereka boleh diibaratkan seperti retak menanti belah kerana mereka tidak lagi mesra sejak dua tahun kebelakangan ini dan dia tidak lagi diendahkan oleh aktor itu.
Almy atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, 26, juga dilaporkan sebagai berkata, aktor itu sekadar bercakap tanpa berfikir panjang.
Dia turut menyifatkan ia sebagai gurauan semata-mata mengenai hasrat untuk berkahwin kerana hubungan mereka kini berada di ambang perpisahan.
Almy dalam satu kenyataan kepada mStar Online bertarikh 9 Mei lalu, mengakui sangat terkejut selepas mendengar laporan kekasihnya itu berhasrat untuk mengahwininya pada tahun ini.
Bagaimanapun, aktres berusia 26 tahun itu tidak dapat memberi sebarang reaksi kerana tidak mengetahui apa-apa mengenai hasrat Fizz.
Dalam pada itu, Almy yang dihubungi pula tidak mahu memberikan sebarang kenyataan.
"Tak nak komen... Saya tak nak komen apa-apa, boleh tak? Minta maaf sangat-sangat," jawab Almy.
Terdahulu, Fizz dilaporkan portal Rotikaya.com pada 8 Mei bahawa dia sudah memasang niat untuk mengahwini Almy pada tahun ini.
Katanya, perkara itu akan menjadi kenyataan selepas ibunya kembali daripada mengerjakan umrah pada Jun depan sebelum mereka menetapkan tarikh pernikahan.

3 comments:

  1. Saya cukup x suka orng yg suka putar belit statement sndiri ni. dislike3

    ReplyDelete
  2. kalau betul takde jodoh, mudahmudahan masing-masing berjumpa jodoh yang lebih baik..AMIN

    ReplyDelete
  3. kecian ada kelakor pun ado macam sinetron pun ado..tapi saya setuju sekarang nie berhati-hati dengan mulut dan kelakuan semuanya Allah bayar COD.

    ReplyDelete