Monday, May 28, 2012

ENGKU EMRAN BERI JAWAPAN YANG SEMUA NAK TAHU


foto google


Tak habis2 orang bercerita mengenai rumahtangga Erra Fazira. Antara kisah yang didengar, ada yang sudah terserempak dengan Engku Emran dengan seorang wanita lain. Khabarnya, kecil molek orangnya. Dan daripada hubungan dan body language yang agak intim, persoalannya siapakah wanita itu?

Yang terbaru, Erra khabarnya sudah buat kenyataan di sebuah akhbar mingguan (Kjee tak pasti yang mana satu sebab sejak akahir2 ni dah tak beli akhbar mingguan) kononnya dia masih isteri yang sah kepada Engku Emran.

Alhamdullilah. Bukan korang jer happy dengar. Kjee pun sama tumpang happy.

Anyway, semalam Kjee dapat satu email dari seorang insan yang Kjee rasa memang peminat setia Erra dan Engku Emran. Dia siap screen capture emailkan twitter yang menjadi seribu satu persoalan. Twitter milik akaun Engku Emran.

Korang tengoklak sendiri twitter tersebut. Antara kandungannya, Engku Emran memberi jawapan penuh teka teki apabila ditanya betulkah kisah2 yang tersebar kononnya dia sudah berkahwin lain.

"Alhamdullilah. Kalau betul apa salahnya. Janji adil dan saksama. Yang penting jujur. Semoga abang dan Kak Erra dapat baby boy soon." 

Hehehe dah puas hati semua yang nak tahu tu?




Restoran Silverpot Steamboat




Engku Emran kini seorang pengusaha restoran steamboat di Taman Tun Dr Ismail. Dia uruskan bersama seorang rakan kongsi. Nama restoran tu, Silverpot Steamboat. Bolehlah nampaknya Erra tolong promokan restoran suaminya tu nanti kan.





11 comments:

  1. kesian kt erra,..knp masih nk cover lg status suami..

    ReplyDelete
  2. maksudnya?
    maaf saya agak blur.huhu

    ReplyDelete
  3. if betul, sian pulak kat Erra tu!

    ReplyDelete
  4. Kan EE dah cakap hanya 1 buatku!Maksudnya the one and only Erra Fazira la. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. Aaah !!! kan EE cakap 'Tak boleh ..hanya 1 buatku " yang ayat dihitamkan tu bukan ayat EE, tetapi peminat yang tanya tu kan ??? Kalau dah EE cakap macam tu Alhamdulillah .....Mudah - mudahan rumahtangga mereka berkekalan hingga hujung nyawa !! Insya - allah ada rezeki dapat baby boy pulak nanti :)

    Kjee....dekat sini yang Erra bagi kenyataan tu klik link ni

    https://www.facebook.com/notes/erra-fazira-official-fanpage/erra-bahagia/10150948768367456

    ReplyDelete
  6. Salam, semuga Erra dan Emram kekak hingga keakhir hayat. Mereka pasangan yang paling secocok dan ideal. Saya pun selalu doakan erra dan emram walaupun hanya sekadar peminat.Buat Erra teruskan berdoa agar rumahtangga kalian kekal hingga selamanya. Buat Emran Erra is the best for you. Kamu bertuah memiliki Erra.

    ReplyDelete
  7. memg btol ku emran dah kawin lg

    ReplyDelete