Monday, July 23, 2012

AYAM GORENG KUNYIT DAN BUBUR BUTIR NANGKA

Kalau sahur, Kjee suka makan lauk pauk yang kering2. Sejak kecik lagi kalau Bonda buat masak lemak atau masak bening ataupun sup, memanglah tak laku. 

Tapi kalau lauk pauk kering macam sambal goreng Jwa, ikan goreng dan ikan kering sekali pun, mata yang mengantuk jadi terang. Oh ya mesti jugak ada telor asin.

Tak mau citer banyak2. kecur dah. Hehehe.


Suruh Unclepali potong ayam. Sedar2 dah besar2 cam ni. Hehehe. Resipi sini.



Resipi klik sini


1 comments:

Suzie said...

sama kak dengan badak berendam ...suka pula tengok merah ...selalu buat hijau je

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...