Tuesday, July 31, 2012

KAMBING PANGGANG, NASI BRIANI ARAB DAN SALAD

IKLAN BERBAYAR




Sekarang ini restoran Arab muncul secara mendadak di Kuala Lumpur. Kalau satu ketika dulu Kjee hanya kenal Restoran Wadi Hadramawt. Pastu ada pulak member kenalkan dengan Restoran Saba.

Lepas tu, Kjee macam dah tak selera lagi nak makan nasi briyani. Lebih suka nasi Arab.

Anyway, kalau yang berminat nak order Kambing Panggang/Bakar untuk majlis berbuka puasa, Rumah Terbuka ataupun apa2 majlis koporat, kini boleh order terus tanpa melalui restoran yang ada. Harganya pasti lebih murah.

Chef yang menyediakan kambing panggang tersebut adalah orang Arab tulen dari Timur Tengah. Bahan2 yang digunakan adalah dari kualiti terbaik dan diimport. Mereka juga mengguna Minyak Zaiton Premium.

Set Kambing Panggang didatangkan dengan Nasi Briyani Arab dan Salad. Mereka hanya gunakan kambing baka premium New Zealand. HARGA RM1,200. Penghantaran percuma sekitar Lembah Kelang.

Hidangan ayam panggang organic juga disediakan. Pakej yang bermula dari RM400 termasuk 10 keping (separuh ekor ayam) bersama nasi briyani arab dan salad. Tempahan perlu dibuat dalam masa 24 jam dengan bayaran deposit 30%.



BERMINAT? HUBUNGI 

CHEF BASSAM ELGHARBAWI at 012 2577213 atau
            012-2912371       or email:yasser2000my@hotmail. com



Grilled/Roasted whole lamb for any occasions : Ramadan breaking fast, Aidil Fitri open house, corporate events etc.

Prepared in authentic middle eastern style using fresh herbs, imported dried herbs and OLIVE OIL for health reason. The package comes with arabic briyani rice and salad.
100% Prime New Zealand Lamb.

Also available roasted organic chicken with min RM400 consists of 10 pcs of half roasted chicken with arabic briyani rice and salad. orders are to be made 1 day in advance and deposit of 30% is required.

To order please call CHEF BASSAM ELGHARBAWI at
            012-2912371       or email:yasser2000my@hotmail. com
Price: RM1200 (free delivery within klang valley)


2 comments:

  1. mak aii kak jee...kambing tu nampak sgt2 seksi...terus terasa nak makan kambing la..

    ReplyDelete
  2. saya alah dengan daging kambing ni..tapi tengok yang dipanggang tu terliur juga

    ReplyDelete