Pages

Saturday, August 17, 2013

TENANG DAN SENYUM SEBAB JADI GLAMOR SEKELIP MATA





Wajah yang langsung tidak menunjukkan keinsafan atau rasa bersalah ataupun berasa malu dengan perbuatannya yang jijik memukul isterinya depan anak2 yang masih kecil!

Mohamad Affandi Ismail, 36, seorang Pegawai Veterinar tidak mengaku bersalah apabila dihadapkan ke mahakamah atas tuduhan dengan sengaja mendatangkan cedera kepada isterinya.

Menurut laporan dalam akhbar Utusan Malaysia, dia yang memakai baju-T berwarna ungu dan berseluar jeans biru kelihatan tenang ketika prosiding berjalan dan dilihat beberapa kali tersenyum kepada ahli keluarganya dan pemberita yang memenuhi galeri awam mahkamah.

Bila difikirkan kembali, mungkinkah sudah menjadi kebiasaan baginya melayan binatang secara kasar (hasil dedahannya sebagai orang yang terbabit dalam bidang veterinar) maka sifat2 itu terbawa2 ke dalam kehidupannya sehariannya?

Atau apakah senyuman yang terpapar di wajah menandakan bangga dapat menjadi insan glamour dalam sekelip mata? Wallahualam.

7 comments:

Anonymous said...

salam
janggut ustad tu..jgn main main alim kencingntu

btw vet selalunya.ok..by naturw but thia one is one bad seed

eaok kat akhirat jln senget je..

Anonymous said...

wh boyak gemuk nya..cam badak apa ilmu.dia.pakai sampai dapat dua bini?

Norkhatilah Maricar said...

Memang sah muka tak tahu malu!!!! Ni pakai ilmu tongkat besi lah...bukan tongkat ali lagi!! Bab tu dapat dua bini!!

MPP said...

Biasalah Kjee.. Anwar pun senyum jugak waktu di Mahkamah masa perbicaraan kes liwat dulu.. So pengikut dia pun sama lahh... Hihihi..

roza said...

nalurinye same dengan yg makan rumput tu..selamba nak buat ape x tau malu..

Cik Kamoo said...

sakit hati tengok muke dia. cam tak bersalah je konon...apa gila ajaq isteri cam tu ....

Anonymous said...

Kak... nak name kat fb akak. Nak add

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...