Tuesday, December 6, 2011

JAILANI NAFI KENYATAAN ZALEHA?




Maaflah. Kalau Kjee tak tulis , pasti rasa bersalah sangat. Hari ni 10 Muharam dan Kjee puasa. Niat di hati, tak naklah tulis apa2 yang boleh menyebabkan kecut pahala puasa Kjee. Tetapi, rasa2nya nawaitu Kjee ni  tiada yang buruk.




Okay, semalam Kjee dah tulis kisah pasangan ini. Ramai sangat yang baca. Semalam jer Page Views Kjee mencecah 12,800. Terkejut jugak. Biasanya paling banyak pun 10-ribu lebih. Rasa2nya ramai yang baca pasal kes Zizzie dan jugak Jailani/Raja Azmi. Kalau tak baca lagi klik jer. Tak payah susah2 cari.

Kes Zizzie tu jatuh tak penting apabila Kjee post entry Jailani/Raja Azmi. Ramai yang macam tak percaya, usia sudah hampir ke senja, masih nak buat macam apa yang dilaporkan mereka buat. Kalau ada penafian, korang tengok sendiri gambarnya kan? A picture tells a thousand stories!




Bagaimanapun, rupa2nya Jailani dah buat penafian dalam akhbar tabloid Harian Metro. Dia kata dia tak tahu apa motif Zaleha (khabarnya Datin) buat pendedahan itu. Dan tadi Kjee layari Murai.com dan jumpalah cerita penafian Jailani.

Ini antara penafian yang dipost oleh murai.com.

KUALA LUMPUR, 6 DISEMBER 2011: Kontroversi pengakuan eksklusif seorang usahawan, Datin Zaleha Mohd Khalid yang mengakui dia mempunyai hubungan istimewa dengan Jalani Sidek telah menyebabkan bekas jaguh badminton itu mempersoalkan motif wanita berkenaan berbuat demikian.

Menerusi laporan akhbar Harian Metro semalam, Jalani yang diketahui umum sebagai suami kepada produser terkenal, Raja Azmi telah menghubungi akhbar tabloid berkenaan untuk menjelaskan perkara berkenaan.

Isu bermula apabila, Zaleha, 47, secara eksklusif telah memberitahu dalam ruangan sisipan Berita Minggu, B-Pop, Ahad lalu yang dia dan Jalani mempunyai 'hubungan istimewa' tetapi tidak sedikitpun mengetepikan Raja Azmi.

Tindakan Zaleha telah menambahkan kontroversi di mana pada minggu lalu, pasangan Jalani dan Raja Azmi telah tampil dalam sebuah akhbar harian untuk membuat penafian yang mereka sedang berdepan dengan kemelut rumah tangga malah mahu bercerai.

Entahlah. Selebihnya korang bacalah sendiri di murai.com. Kjee tak berani nak komen banyak2


9 comments:

ema_amy said...

Kak je,

Hanya tuhan sahaja tahu nawaitu di hati mereka.

Takut kan zaman sekarang nie..

Qhaifa Nur said...

salam kjee..

takutnya dengan citer dunia artis kita sekarang...

Anonymous said...

kalu xde ape2 camne leh bergambar rapat2...tangan atas bahu... peluk2 lengan???

sy dtg dari kg kot...sbb tu x paham :)

Anonymous said...

Nak nyanyi lagu kekasih gelapku pun tak bole sbb isteri pn tau n kasi can sbb masing2 ala2 ada kekasih... kene buat lagu baru kekasih terang lg bersuluh... ;D

Anonymous said...

pening baca kisah deme ni. kalau tak bercinta takkan keluar gambar macam tu kan kak jee.
bila menafikan, perempuan juga yg dapat malu. bila mengiakan perempuan satu lagi juga yang terluka.

Anonymous said...

dah tua tua burok naw buat perangai ....

sharifah rosidah said...

Jee kan aku dah cakap sama naik je suami dan isteri ni. Dah tak kuasa aku baca pasal diaorang ni.

sweet zulies said...

bila cara hidup jauh dr landasan agama.....

sweet zulies said...

bila hidup jauh dari landasan agama....

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...