Friday, December 23, 2011

KENA BANTAI KOW2 KELUARKAN GAMBAR PENYANYI TERLAMPAU!!





Hari ini ada seekor dua mangkuk hayun bantai Kjee kow2 sebab keluarkan gambar2 artis yang berkelakuan terlampau tu. Gambar2 tu sebenarnya, dihantar oleh seseorang melalui email. Kjee yakin beliau antara mereka yang menghadiri majlis berkenaan.

Kjee tak kesah langsung orang tu nak kata Kjee keji dan sebagainya. Kjee rasa Kjee tahu siapa yang menghantarnya komen2 tersebut. Mungkin dia ada kena mengena dengan penyanyi terlampau tu. 

Cuma satu sahaja Kjee nak nasihatkan mereka yang marah2 Kjee...kalau awak rapat dan baik dengan minah berkenaan, beritahu dia supaya bertaubat! Bukan Kjee yang disuruh bertaubat! 

Jangan ingat apa yang dia orang buat di dunia ini terlepas. Takkan sebab nak cari rezeki yang halal, anda ada pasport buat benda2 yang haram!

Kjee tak tulis apa2 pun untuk entry itu walaupun gatal tangan ni nak buat entry bersama gambar tersebut Rabu lalu. Tetapi Kjee rasa, biarlah gambar itu sendiri yang menceritakan segala2nya.

Yang tak tengok lagi lihat sini.










12 comments:

Anonymous said...

Sesah je Kak Jee!

Anonymous said...

pedulikan lah kjee sapa2 yg bantai kjee tu..penyanyi dlm gambo tu mmg hampeh, dahlah suam2 kuku pon takde..apa lagi modal yg dia ada, kena la modalkan tubuh badan sebab suara dah memang out..rupa pun ala2 je sbb mekap 10 inci, nampakla mcm muka org..kut tak mekap, haremm..

Anonymous said...

kenapa k.jee pulak yg keji?dah terang2 kita tau sape yg berbuat perkara keji.jgnlah kerana nak cari rezeki,maruah diri dibuang.

Anonymous said...

sepatutnya pertunjukan itu tertutup .Biarlah dia saja yg berdosa ... klau dah di sebarkan lain lah jadinya ..

Kjee said...

tertutup makananya dalam bilik empat dinding sahaja! Bukan dalam sebuah dewan atau restoran besar yang muatkan lebih 1,000 orang!

Hotz Mumma said...

MEMANG TAK INGAT NK MATILA BETINA KT ATAS TU..dunia dh hampir ke akhir zaman dh...cepat2 la bertaubat lina hangat oii..nm pun hangat mcm mn org nyer tak hangat dgn kontroversi...

MPP said...

Belasah je Kjee.. Gua sokong 100%.. Nanti gua tolong sambung dalam blog yee.. Kasi hangat sama dia.. hahahaha...

Kjee said...

terima kasih MPP! Gua suka blog lu. panazzzz setiap masa. Jangan hangat sudahlah. hehehe

Kjee said...

Oppps MPP. esok Lisa Surihani dah announce nak kawen!!! habislah peluang awak. kahkahkah

NenetPenne (NP) said...

aikkk dah diri penyanyi tu sendiri yang berkelakuan tak senonoh, abis camno?
jangan risau kakjee, anda di pihak yang benar...

MPP said...

Takpa Kjee.. Gua dah ada pengganti baru.. Maya Karin baru hantar proposal kat gua tadi.. Hehehehe...

Kjee said...

Maya Karin? Kelazzzz kauuuu! hehehe itu lagi power!

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...