Pages

Friday, July 19, 2013

DAH NIKAH DENGAN ANAK IKAN JUGAK. HEHEHE


15 comments:

diana said...

umur berapa laki tu??macam budak2 je..heheh

NenetPenne (NP) said...

good for her...

daddyjoe said...

Kuranglah sikit meroyan sebab dah boleh bersetubuh..

Anonymous said...

Apa lagi tunggu, dah lama posa tuh balun cukup2..siang hari xleh posa na abby

Muhamad anuar Marsib said...

Tahniah Abby Abadi.. Dah jodoh...

Anonymous said...

baguslah untuk dia semoga dia lebih baik.Komen biarlah dengan kata2 yang baik dan sedap dibaca meskipun tak sukakan dia.
(ANI)

Malay Rights said...

macam budak je tu? takpelah kita doakan abby bahagia ke akhir hayat dan semoga suaminya yang baru ini dapat beri nasihat kepada abby agar berhenti dari jadi tukang karut.

Anonymous said...

Huh kempunan ustaz2 pas

Anonymous said...

Hahaha!!!!!!!

Anonymous said...

Ha ah..kawen dgn laki lagi muda..sama lah mcm k jee

Kjee said...

Masa Kjee kahwin dengan UnclePali, dia bukanlah anak ikan. Umur dia 33 tahun. Bujang tua dah. Hehehe

Anonymous said...

Rasulullah berusia 25 tahun masa bernikah dgn Siti Khadijah yg dah 40 lbh masa tu...
(laila)

Anonymous said...

awal 20an katanya.nak challenge cik ta kot.

MRS. K said...

Setuju laila. Dah jodoh.

Kjee said...

Banganglah korang ni. Entri ni bukan menghina. Anak ikan itu istilah org guna kalau seseorang yang dah berumur kahwin dengan budak2 muda. tak kesah pompuan ke lelaki!! Kalau tak suka apa yang aku tulis, tak payah bacalah species sengal semua!!!! bingai!!!

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...