Pages

Sunday, July 21, 2013

HASIL KERJA KERAS ADAM, HATTAN DAN ARIANIE BERSATU KEMBALI



Hattan, Adam dan Arianie - ehsan google



Kekasih Awal dan Akhir



Kalau produser filem Raja Azmi memilih untuk bertunang pada bulan Ramadhan, penyanyi Hattan yang kini bergelar Dato akan menikahi semula bekas isterinya, Arianie Mohd Abidin pada 15 Ramadhan ini yang jatuh pada hari Rabu.

Alhamdullilah syukur. Hattan akhirnya menunaikan impian anak tunggalnya Adam Eiman, 15 tahun, yang terlalu ingin melihat dan dan ibunya kembali bersama sebagai suami isteri setelah 8 tahun berpisah. Hattan dan Arianie berkahwin buat kali pertamanya pada tahun 1996 dan berpisah pada tahun 2005.

Mingguan Malaysia melaporkan, tidak diketahui samada majlis pernikahan Rabu nanti hanya majlis Ijab Kabul atau persandingan. Ia akan berlangsung di sebuah hotel di PutraJaya.

Apa2pun, Kjee yang amat meminati penyanyi ini, bersama peminat2nya di seluruh negara akan turut mendoakan perkahwinan Hattan dengan Arianie akan beroleh keberkatan terutama sekali apabila ia dilangsungkan di hari baik dan bulan yang baik.

Ini perkahwinan Hattan yang ketiga dan kedua dengan wanita yang sama. Mudah2an perkongsian hidup Hattan dan Arianie akan berakhir di Jannah, Insya Allah. Amin.

Untuk berita selanjutnya, dapatkan akhbar hujung minggu popular, Mingguan Malaysia.



4 comments:

Shiela said...

Alhamdulillah..

paridah said...

Alhamdulillah..jodoh pertemuan Allah yg mengaturnya...

Nur-nba said...

Moga jodoh mereka berkekalan.. Adam tentu jadi insan yg paling gembira sebab dapat satukan kedua2 ibu bapanya..

NenetPenne (NP) said...

sweeetttttt.......

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...