Pages

Sunday, July 28, 2013

HIDUP TUN DR MAHATHIR


4 comments:

Anonymous said...

org yg kata tun rasisb tu la rasis.. bodoh tul...naikjunjung pulak.

Anonymous said...

Satu2nya pemimpin yg berani menegakkan hak Melayu di tanah air tercinta! Sama2 kita doakan kesejahteraan & kebahagiaan Dr M dunia & akhirat.

Anonymous said...

saya pun mengaku saya rasis sebab kaum lain pun rasis juga. kalau kita nak stay di china dan india, boleh hidup ke mcm mana semua kaum hidup aman di malaysia? jangan di dua negara tu, di indonesia dan spore yg paling hampir pun belum tentu. cuma dlm masa sama kita kena hormati antara satu sama lain.

Anonymous said...

Salam, Kak Gee. Sebenarnya kita ni baru nak jadi rasis sebenarnya. Derang tu dah lama dah mempraktikkan kerasisannya . Cuma kita orang Melayu ni ramai yang x sedar lagi baik sangat kadang2 tu. Ya, lately semakin menebal semangat kerasisan saya terhadap mereka2 tu. Kita orang Melayu kena bangkit sebenarnya dan buka mata. Tengok apa yang yang derang buat kat kita ni. Rynn

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...