Thursday, September 4, 2014

L'AROME BERKESAN BUKAN HEBAT TAU!







Terima kasih atas sambutan yang tidak terduga daripada my blog readers apabila Kjee tulis pasal L'arome bulan lepas. KLIK SINI.

Apapun, sedihnya setelah dua minggu entri itu keluar dan orders bertalu-talu masuk, stok L'arome di HQ jadi  kelamkabut. Sambutan hangat di seluruh negara menyebabkan stok sangkut hampir sebulan! Kjee hanya sempat pos dua kali sahaja kepada mereka yang order. Jumlahnya 30 set iaitu untuk 30 orang!

Selepas itu, Kjee panik. Sewaktu Kjee buat entri, ramai whatsapp dan sms. Kjee pun berilah nombor account bank untuk dimasukkan duit tanpa mengesyaki stok akan tersangkut. Kerana itu, Kjee mulai risau. Duit dah masuk tapi stok tak tahu bila ada. Bukannya sikit duit orang yang telah diamanahkan!!

Kjee nekad. Kjee contact mereka dan suruh bersabar. Kalau rasa tak boleh sabar, Kjee rela pulangkan wang mereka. Bagaimanapun, semua sanggup tunggu. Terima kasih banyak2.

Hari ini (4 Sept) , UnclePali sedang bungkus semua stok untuk mereka yang sabar menanti selama ini. Sekejap lagi post dan Insya Allah dapat esok seandainya Pos Laju tak buat hal. Hehehe.

Bisnes L'arome ini adalah Multi Level Marketing atau MLM yang Kjee tahu ramai tidak menyukainya seandainya diberitahu. Tapi tak kesahlah. Yang penting product nya. Nyata sekali Kjee terima banyak feedback dan testimoni mengenai keberkesanannya. Tak berani guna perkataan kehebatan. Yang hebat hanya Allah swt.

Tapi kalau korang nak jana pendapatan menjadikan product ini satu bisnes, bolehlah contact Kjee. Senang sebenarnya nak jual sebab semua orang nak slim, nak cantik! Kalau wang yang sama Kjee syor suruh beli supplimen atau ubat untuk kesihatan, semua macam pekakkan telinga. Tapi apabila Kjee kata tak payah berlapar atau bahasa hikmatnya NO DIET, sapu jer boleh cantik dalam tempoh waktu yang singkat, berlumba-lumba orang contact Kjee. Hehehe.

Anyway, Kjee tahu korang mesti nak lemparkan kembali soalan ini kepada Kjee. Kjee redho dan pasrah sebab bukan korang sahaja yang mempunyai pandangan yang serupa. Ramai tanya kenapa Kjee yang sibuk-sibuk nak jual L'arome sedangkan Kjee adalah antara contoh yang kurang elok untuk dijadikan testimoni.

Hahaha itu soalan cepumas. Kjee sudah gunakan L'arome sebanyak 3 botol. Lebih kurang sebulan termasuk hari tak sapu sebab terlupa. Dan lengan Kjee yang macam king kong dah jelas susut lebih kurang 2½ inci! Kalau dulu nak pergi cek doktor dan disuruh singsing lengan baju, untuk cek BP, boleh sampai tahap siku. Sekarang kalau singsing lengan baju yang sama sudah boleh sampai ke tahap bawah lengan atau bahasa kasar ketiak!

Of course Kjee tak leh nak amik gambar cos itu kan aurat Kjee! Tapi kalau nak jumpa Kjee, Kjee boleh tunjukkan. Hehehe.

Anyway, selain itu mereka jugak banyak soal. Carilah orang lain jadi testimoni sebab Kjee bukan testimoni yang baik. Maklumlah badan ala-ala King Kong. Hah Kjee jawab begini.

"KALAU KORANG TAK NAK JADI SPECIES KING KONG CAM KJEE, ELOK KORANG CEPAT GUNA L'AROME!"

Yang banyak tanya dan soal macam nak perangkap Kjee, mereka yang terperangkap! Hahaha. Terus order.

Ada yang beritahu Kjee, dia sapu L'arome tak sampai 5 hari dah boleh pakai baju yang dulunya tak muat. Ada yang kata dalam masa 10 hari, berat badan susut 4kilo! Lepas sapu L'arome, Kjee perhatikan, ada yang susut inci dan ada yang susut berat badan.

Justru, sebelum guna L'arome, disyorkan timbang berat badan atau ukur bahagian yang hendak dikecilkan. Kalau tak ada tali tape untuk ukur, gunakan baju lama yang sudah ketat.

Itu ajelah Kjee nak story. Minat? Whatsapp 01131771389. Satu botol RM150 dan 4 botol RM350. Kena tambah RM10 (semenanjung), RM15 (Sabah dan Sarawak) untuk pos laju.

Stok akan sampai pertengahan minggu depan. Kjee akan beritahu no account untuk bank in selepas terima whatsapp korang. Siapa cepat dia dapat.








2 comments: