Sunday, December 14, 2014

APA ITU STRETCH MARKS?










Seorang lagi pengguna L'arome





Rasanya tiada perkataan yang biasa digunakan untuk stretch marks. Bahasa mudah dan pasar ialah 'tanda-tanda yang kurang menarik' pada perut atau kekadang sebahagian dari peha dan lengan setelah berlaku kegemukan. Macam rekahan.

Kjee antara insan bertuah yang tak ada stretch marks selepas melahirkan dua orang anak. So, Kjee tak pernah risau apabila ada kengkawan yang meluahkan rasa kurang senang dengan stretch marks. Alahai, dulu-dolu bolehlah dia orang sedih sebab nak pakai swimming suit apabila pergi berenang kan?

Apasal Kjee tetiba cerita pasal Stretch Marks? Hmmm semalam ada seorang customer Kjee whatspp. Kjee teruja dapat testimoni dia pada L'arome.











Memang ada kengkawan Kjee yang jual L'arome, beritahu Kjee, customer mereka puas hati dengan hasil L'arome untuk stretch marks atau rekahan di perut dan beberapa bahagian badan. Tapi ini kali pertama customer Kjee sendiri yang bagi testimoni.

Untuk pengetahuan semua, stretch marks bukan sahaja dialami oleh orang pompuan selepas bersalin tetapi khabarnya, orang lelaki pun ada mengalami yang sama di bahagian lengan. Entahlah. Kjee tengah tunggu testimoni dari kaum lelaki pulak. Hehehe.

Tinggal dua minggu sahaja lagi untuk mendapatkan harga L'arome dengan harga lama iaitu RM350 (sebelum pos) untuk 4 botol. Satu botol pula RM150 (sebelum pos). Mulai 1 Januari, harga akan naik RM30.

Kalau minat atau nak tahu lebih lanjut, boleh whatsapp 01131771389. Baca jugak DISINI.

Gambar-gambar dibawah contoh stretch marks yang Kjee google. Maaf kalau ada yang sensitif melihatnya.











0 comments:

Post a Comment