Sunday, March 2, 2014

NAK KAHWIN ANAK IKAN ATAU LAKI ORANG?!!




Jodohnya dengan anak muda



Apabila artis-artis memilih anak-anak bujang atau istilah mereka anak ikan, pucuk muda dan yang sewaktu dengannya, Kjee yakin ramai yang mencemuh. Kononnya sedarlah sikit diri awak dah tua nak cari jantan muda! Dengkinya korang!!

Kesian kan manusia-manusia yang tak berhati perut tu yang dilahirkan bermulut ala-ala longkang! Kalau si artis perempuan dah berumur dan nak cari pasangan yang sama usia atau lebih tua, manakan mungkin. Lelaki cam tu semua dah ada famili dan sebilangan besar mereka cukup bahagia.

Jadi, artis-artis ini carilah anak-anak muda yang masih belum terikat. Contoh terdekat Rozita Che Wan. Raja Azmi dan Wan Maimunah pulak pilih yang confirm duda!

Salahkah mereka? Tak salah sebab mereka tak ada citarasa nak kucar kacirkan rumahtangga orang lain. Kan selama ini apabila bercerita pasal artis yang belum berkahwin, semua tuding jari kononnya artis-artis ni cari lelaki yang stabil ekonomi. Kalau ekonomi dah stabil selalunya laki orang!

In other words, lelaki yang kaya... yang millionaire. Yang miskin papa kedana tak ada yang nak himpit! Bukan artis jer tak nak himpit, anak-anak dara pun tak mau!

So lain kali korang please jangan cepat sangat cemuh artis suka kahwin anak ikan atau pucuk muda. Dah nasib baiklah korang kalau artis-artis ini tak amik laki korang.

Entri Kjee ni ada kaitan dengan story kat bawah ni. Just nak bagi korang baca jer. Tak ada niat nak porak perandakan percintaan yang sedang hangat membara!

BACA SINI.



3 comments:

  1. Yang penting kita bersangka baik... and doakan mereka yang terbaik dan bahagia ever after

    ReplyDelete
  2. Correction kak gee,
    Wan maimunah bukan kahwin dengan duda ya..
    Saya saudara pada first wife Hj saiful tu ya.. and wan maimunah kahwin dengan suami orang..Harap maklum..

    ReplyDelete
  3. Tak tahu nak kata apa dah.. selalunya macam tu lah bila lelaki kaya ramai yg nk dekat, kalau yg kerja biasa2 takde pulak nk rebut...

    Fizz... biar betul??

    ReplyDelete