Saturday, April 5, 2014

JAZZ HOUSE KINI ADA GRILL DAN STEAMBOAT





Grill dan Steamboat



Kjee ke Jazz House Steamboat dan Grill kira-kira dua minggu lepas. Hari ni baru sempat nak buat entri sebab kesibukan dan jugak kurang sihat kena batuk, demam dan selsema.

Setelah hampir dua bulan tidak kesana, Kjee terkejut apabila toke Jazz  House call kata sekarang mereka bukan sahaja buat steamboat tetapi grill.

"Atas permintaan ramai lah Kjee. Apabila customer datang, mereka seringkali tanya samada ada grill sekali. So, Jaja buat keputusan tambah Grill. Customer ada pilihan nak makan Steamboat sahaja atau Grill atau dua-dua sekali," kata Jaja.

Rasa-rasanya lebih menarik ada grill. Ada pelbagai jenis perapan untuk gril. Ada perasa sate, blackpepper dan lain-lain. Antara yang boleh digrill termasuk ayam, kambing, daging, sotong serta ikan keli.

"Jaja buat perapan yang berlainan sebab bagi peluang customer rasa pelbagai jenis perisa."





Grill

Grill

Nasi Briani


Selain itu jugak ada ABC, Cendol serta kuih muih dan bubur. Menariknya, Roti Jala dibuat on the spot makan dengan kuah kari.

Jazz House Steamboat dan Grill juga menyediakan nasi putih bersama lauk pauk dan jugak Nasi Briani Batu Pahat di hari-hari tertentu.

Memang berbaloi2 lah dengan harga yang ditetapkan.



Steam boat

Steam Boat

Sos dan kuah


Steamboat


Minuman dan Kuih muih
























Jazz House Steamboat dan Grill sepelaung sahaja dari Mesjid Jamek Kampung Baru. Alamatnya No 71, Jalan Raja Alang. Untuk tempahan boleh call Jaja di 01114333991.

Untuk bulan April, harga grill dan steamboat  ialah RM33 (dewasa), RM20 kanak 6-12 tahun. Bawah 5 tahun, percuma. Tanpa grill RM22 dewasa dan kanak-kanak RM15. Harga termasuk minuman, kuih muih serta nasi dan lauk pauk.

Jazz House masih mengekalkan tiga jenis sup untuk steamboat iaitu Tomyam, Assam Rebus dan sup biasa. Makanlah sampai pengsan. Hehehe.

Untuk entri sebelum ini, KLIK SINI.





2 comments:

  1. Ooo ini restoran steamboat ke .. Beberapa kali juga pernah lalu.. Boleh cuba try test ni:)

    ReplyDelete