Friday, November 29, 2019

Hello I'm back!!

   Assalamualaikum. Hello everbody. 

   Dah dekat dua tahun Kjee tak singgah sini kan? Terima kasih semua yang masih jenguk blog ini sehinggakan page views semakin meningkat. That's how I know you all masih berkunjung.

   Dua tahun... hmmmm lama kan? Kalau ada anak, di usia ini, dah seronok ajak main-main. Dan mulut dia mesti tak berhenti-henti bebel. Tanya itu tanya ini. Rindunya nak ada anak kecik. Oppppsss. 

   Anyway, mesti korang nak tau apa Kjee buat sepanjang tak jenguk sini. Well, selain makan tidur, tidur makan... hehehe sebenarnya Kjee ada buat kerja2 menulis. Actually selepas pencen jadi wartawan, Kjee galak buat Translations. Boleh tahan lah jugak untuk buat Kjee sibuk.
    Alhamdulillah syukur rezeki Allah tak pernah salah alamat. 

   Tetapi dalam pada itu, Kjee curi-curi juga memasak. Dan selalunya Kjee post kat my other page iaitu "Sembangresipi". Senang post kat situ. Kjee rasa ada juga frens di sini yang follow page itu.

   Since Kjee dah lama tak singgah sini, Kjee berazam untuk menulis dan post food recipes. Nak jadi balik Story Teller atau Pencerita macam mula2 dulu. Ada banyak yang Kjee lalui dalam hidup sepanjang 64 tahun ini (yes I'm already 64!), yang boleh dikongsi dengan semua. 

   So doakan Kjee sihat dan bersemangat untuk blogging ya. 

13 comments:

  1. Alhamdulillah... Rindu dah dengan celoteh dan resepi Kak Jee

    ReplyDelete
  2. Welcome back kak Gee. Nampak kurus dan muda sangat.

    ReplyDelete
  3. yeay.... utk makluman kak jee, saya yg tak pandai masak nie selalu gak ceduk resepi kak jee.. hahahahha kerap refresh2 nk tgk resepi br tp hampa huhuhuu... paling best resepi kak jee yang saya cedok ialah mee kasi nyonya tu... mmg marbeles... keep updating kak jee...semoga kak jee diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan... amin.

    Nabawan, Sabah.

    ReplyDelete
  4. Welcome back Kjee... lama tak muncul nampak kurus, gitu. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  5. suka baca celoteh kak jee n resepi k jee memang saya selalu ikut. halalkan ilmu ye kak jee.

    ReplyDelete
  6. Insya Allah Cik Pah. Semua resipi dalam blog ini adalah untuk dikongsi. 😘

    ReplyDelete