Tuesday, June 3, 2014

JOM ORDER BISKUT RAYA ITA'S DELIGHT









Tak sampai sebulan lagi kita akan berpuasa. Sana sini ramai sudah mula mengambil tempahan baju raya, biskut, kek dan semua yang sewaktu dengannya.

Walaupun harga butter dan juga banyak bahan-bahan membuat kek sudah mula naik menjelang hari Hari Raya, namun Ita's Delights tetap menjual biskut mereka ikut harga tahun lepas iaitu dari RM26 hingga RM28 sebekas. Lihat gambar diatas.

Biskut keluaran Ita's Delight memang sudah dijamin sedap dan dijaga disegi kualiti pembikinannya. Kjee adalah agent Ita's Delight. Hari terakhir Kjee menerima tempahan adalah dua hari sebelum Puasa. Kjee perlu hantar semua order kepada Ita's Delight pada hari pertama Puasa.

Kjee telah menetapkan pick up point untuk mengambil order anda pada minggu ketiga di bulan Ramadhan di tempat-tempat berikut:

PUTRAJAYA, PETALING JAYA (DEKAT AMCORP MALL), SELAYANG (DEKAT NSK), KAMPUNG BARU, WANGSA MAJU DAN TAMAN MELAWATI.

MAAF TAK ADA KHIDMAT POS. BIMBANG BISKUT AKAN HANCUR.
KALAU ADA KENGKAWAN TINGGAL DI KL, BOLEH KIRIM DENGAN MEREKA DAN MEMBAWA BISKUT TERSEBUT APABILA DIA  BALIK KAMPUNG ANDA RAYA NANTI.


Semua order boleh dibuat dengan menghantar sms ke 0126780501. Nyatakan nama biskut, jumlah bekas dan jugak dimana pick up point dalam sms anda. Order hanya confirm selepas anda bank in seblum atau pada 28 June 2014. Buatlah pilihan biskut menerusi entry Kjee sebelum ini. KLIK SINI. 





0 comments:

Post a Comment