Friday, May 3, 2013

TERBAEK!!! UNDILAH BARISAN NASIONAL!!




16 comments:

  1. betul kata puan semenjak mereka ada negara jadi tak menentu,budak2 ipta yang sokong mereka jadi tak hormat pada orang tua..tak hormat pada pasukan keselamatan ,memang ada lompong disana sini tapi masih boleh dibaiki..

    ReplyDelete
  2. hurm saya mmg stuju juga :)

    skrg kecoh pulak ttg video kt kaabah tu alahaiii..

    ReplyDelete
  3. yup..bn menang..but najib dan yg lain surely akan pencen dan darah muda akan masuk. but paty pas dapparty tut(soka tutdantat) tetap muka sama sampai melalutnlalut. parti kluarga..

    so reject the arsey

    ReplyDelete
  4. well said. i'm more than agree.. riots r everywhere. all i'm hoping is that i'm able to go out n shop for my new macbook air after the election without any unwanted events

    ReplyDelete
  5. tut dan tat pemimpin anugrah tuhan berjaya didlm prang saraf mewujudkan kekeliruan dan kecoh tanpa nampak dia yg buat.
    mmg tut dan tat tul. lepas ni dia bungkus satu kluarga dok merika.

    ReplyDelete
  6. Like 1000000000000x :-):-)

    ReplyDelete
  7. skrg generasi muda tak sempat merasa hidup susah... dulu aku belajar guna pelita.. jalan raya tanah merah... sekali lori lalu berhabuk... air mandi sungai atau tadah tong drum..tunggu lori mai hantaq... pakaian sekolah tu lah yg dipakai dari hari Isnin ke Jumaat... depa ni celik2 sume dah ade... tak sempat rasa susahnye org dulu2... perpaduan kaum yg terbina sekarang bukannye 5 tahun dibina.. tapi semenjak sebelum merdeka lg... keamanan inilah nikmatnye... terima kasih Allah kerana Malaysia diperintah oleh org2 yg betul...

    ReplyDelete
  8. Betul... Saya setuju .... saya dah 51 tahun hidup di bumi tercinta ini, selain dari masalah komunis di kampung halaman saya tahun 60an dulu ... saya rasa tahun-tahun keujudan PR menyebabkan pelbagai masalah.

    PR membawa motif menjahanamkan Malaysia, memburukkan negera di luar negara, mengadakan demontrasi yang tak perlu, ceramah yang penuh dengan dendam, cerita-cerita fitnah yang semuanya mengakibatkan negara dalam keadaan yang tidak aman.

    PR sepatutnya diharamkan di bumi Malaysia ini.

    ReplyDelete
  9. Hidup BN. Insyaalah BN akan menang besar..kesian kat mereka yang bermimpi...ramai lagi manusia yang berfikiran waras dan rasional...

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Saya tak undi PR, sbb PR tu bukan parti politik yg berdaftar..kan..kan.. My vote would always be for BN. InsyaAllah, Allah shj yg tau apa terbaik utk M'sia.

    ReplyDelete
  12. terbaik kak jee..sangat sangat betul..mudahan org2 kite sedar akan kebenarannya

    ReplyDelete
  13. Erti kata sebenar...hanya jauhari yang mengenal manikam...mcm kita hanya kita yg tahu siapa yg layak mentadbir negara...keluargaku..penyokong BN DULU KINI & SELAMANYA

    ReplyDelete
  14. jgn kasi party tat dantut serta pas serta dap monang. lingkup ..lagi kuat gempa bumi di seberang terasa di bumi malaysia ini.
    wan azizah hv blood n banyak nak jawab in kubur...sbb dia tahu yg sebemar tapi dia ada agenda sendiri. esok mati namanya dikenang sebagai salahbperuntuh negara dan bangsa melayu. anak chaya nooon alif dibela oleh kluarga melayu..

    ReplyDelete