Saturday, December 13, 2014

ERMA FATIMA DAPAT BABY JIHAD, ANAK DARI MADU




Kjee pasti ramai gembira apabila nampak Erma Fatima gendung baby hasil perkongsian hidup suaminya Badaruddin Haji Azmi aka Bade dengan isterinya Aida, madu Erma.

Kalau dah rezeki Bade, di usia begini kahwin lagi dan dapat anak! Tahniah Bade!!

Tapi, ramai tidak dapat menahan sebak membaca caption pada gambar yang Erma sertakan dalam akaun Instagram miliknya.

"Malang bagi seorang perempuan yng tidak mampu memberikan zuriat buat suaminya... kerana anak adalah anugerah Allah paling berharga..."

Pada Kjee, kata-kata itu tidak seharusnya diluahkan Erma. Dia mempunyai lima orang anak yang dibesarkan dengan penuh kasih sayang dan tanggungjawab.

They are all children from 'your heart not womb'! Bertuah Baby Jihad ada tiga abang, dua kakak, dua ibu dan satu papa yang akan melayan dan membesarkan mu dengan penuh kasih dan sayang.


3 comments:

  1. Assalam kak

    Pada Kjee, kata-kata itu tidak seharusnya diluahkan Erma. Dia mempunyai lima orang anak yang dibesarkan dengan penuh kasih sayang dan tanggungjawab. <<< saya rasa apa yg kak erma rasa... saya pun dah lama kawin & belum dikurniakan zuriat... anak org ttp anak orang...wlupun kita bela dengan sepenuh kasih sayang...TAPI..sampai bila2 x kan sama dengan anak yg lahir dari rahim sendiri... mungkin x ramai yg faham rasa tu macam mana sbb dah ade anak sendiri... mungkin ada hikmahnya kami ni diuji... salute kak erma..

    ReplyDelete
  2. Rasa macam pelik pula dia sebut malang tu.anyway congrats erma!

    Jemputlah ke blog saya #projek2ribu

    ReplyDelete
  3. erma....salah seorang artis yang saya suka kerana sentiasa ada kematangan dalam tindakannya.

    ReplyDelete