Tuesday, April 11, 2017

HCUBE SHOP TAWAR LEBIH 300 PRODUK ORI DENGAN HARGA KOMPETITIF


ADVERTORIAL





 
   

           Sekarang ini terdapat terlalu banyak produk kesihatan serta kecantikan dipasaran. Media sosial seperti FB, blog, twitter dan semua yang sewaktu digunakan untuk memasarkan segala jualan. Kalau dulu, gedung-gedung Jamu dikunjungi kalau nak cari produk kesihatan dan kecantikan dibawah satu bumbung.

           Itu dululah. Sekarang dah tak main lah pergi gedung jamu. Namun demikian, Kjee kekadang rasa tak terpanggil hendak hubungi penjual-penjual online kerana terlalu ramai.

           Contohnya, kalau beli produk kecantikan, kena kol satu nombor. Tak berkenan, kol sorang lagi. Kemudian nak pulak produk kesihatan. Ulang lagi proses sama. Begitu jugak kalau nak beli set ibu lepas bersalin, produk kesihatan untuk anak. Macam boring nak berhabis masa. Last-last beli sahaja produk secara tangkap muat! Lain yang kita berkenan, lain pulak dibeli.

           Tetapi baru-baru ini, Kjee bertemu dengan satu kedai online yang macam-macam ada. Produk yang kita selalu tengok kat TV pun ada. Daripada mulanya nak intai sebelah mata, tetiba Kjee boleh habiskan masa yang agak lama klik dari satu ke satu link di HCube Shop.

           Kjee ni memanglah tersangat cerewet. Tetapi apabila mengetahui HCube Shop mempunyai lebih 300 barangan yang boleh dibeli dengan harga lebih murah dari yang dilambakkan di pasaran, tetiba terbuka minda untuk terus membaca. Harga barangan cukup kompetitif. Maknanya harga boleh dirunding. Mungkin kalau lagi banyak barangan yang kita beli, harganya lebih murah,

           Ini yang mahu kita dengar. Dalam keadaan ekonomi yang tidak menentu ini, Kjee pasti ramai yang sentiasa mahu mencari peluang mendapat barangan dengan harga yang lebih murah. Bayangkan kalau kita boleh jimat seringgit dua untuk satu produk, kalau kita beli macam-macam barangan yang ditawarkan, tak ke berbaloi! Ada 300 jenis barangan tu! Takkan kita tak terpikat dengan tiga atau empat barang dengan harga yang rendah?

           Selain beli untuk guna sendiri, Kjee rasa elok korang pakat-pakat dengan teman opis, teman FB dan juga jiran atau sedara mara. Manalah tahu kalau dia orang pun minat setelah tengok senarai lebih 300 barang yang ditawarkan. Kalau beli banyak, harga boleh runding tau! Dan dari kongsi-kongsi beli, kalau dibuat bisnes kecil-kecilan, tak ke boleh tambah pendapatan!

          Kjee suka beli barang-barang yang kita sudah pasti ketulenannya secara online macam yang ditawarkan HCube Shop sebab tak perlu keluar rumah. Tak payah singgah dari satu kedai ke kedai yang lain. Buang masa, buang minyak dan tak payah naik darah cari tempat parking yang sesuai.

          Kjee sebenarnya tengah cari beberapa produk dan terjumpa pulak semuanya di HCube Shop. Antaranya Green Coffee, ubatan herba untuk merawat diabetes dan juga produk untuk hilangkan jeragat. Kjee dah dengar pelbagai khasiat Green Coffee untuk turunkan kolestrol jahat dan boleh buang lemak dalam badan. Tetapi dalam mengintai pasal Green Coffee ini, ada jugak HCube Shop jual produk untuk gemukkan badan. Ayoyo sorry itu yang kita tak minat. Hehehe.

         Dah banyak mokcik bebel. Tiba masanya korang sendiri cari barang yang korang suka. Kjee senaraikan semua link di bawah ini. Macam-macam ada. Seperkara lagi, HCube Shop dikendalikan oleh anak-anak muda kita. Jom kita semua tolong support.

         Best sekarang shopping guna jari jemari jer. Mokcik teruja nak cari ubat hapus lemak. Harap-harap tak tersilap beli produk yang tambah lemak. Opppppssss!



1. https://babiesblinkbeauty.blogspot.my/2016/01/set-bersalin-nona-roguy-harga-murah.html

2. https://babiesblinkbeauty.blogspot.my/2016/05/tablet-genius-rr4u-menjadikan-minda.html

3. https://babiesblinkbeauty.blogspot.my/2017/03/okaya-foundation-harga-murah-original.html     

4. https://babiesblinkbeauty.blogspot.my/2017/01/green-coffee-kopi-hijau-alana-membakar.html

5. https://babiesblinkbeauty.blogspot.my/2016/04/clean-8-by-gcherbs-harga-murah-original.html



Blog: https://babiesblinkbeauty.blogspot.com
FB: https:www.facebook.com/hcubeshop/
YOUTUBE: https://www.youtube.com/user/HCubeShop
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/hcube_shop/
INSTAGRAM FEEDBACK: https://www.instagram.com/hcube_feedback/






1 comment:

  1. assalamualaikum kak jee...saya dh try resepi cili jeruk kak je...saya ikut step by step...alhamdulillah...saya sukeeee sgt...kena dgn selera dan tekak saya...suami pun ckp sedap...bole jual katenye...suka suki dia je soh jual...tq kak jee...semoga kak jee diberi kesihatan yg baik dan rezeki yg melimpah ruah...amiinnn..sorry kak jee...komen saya ni menyimpang jauh dari entry kak jee ni...ampuuunnn... -hunnyza-

    ReplyDelete