Saturday, June 25, 2011

RESULT UPSET BUT I LIKE!!!

FOTO EHSAN MSTAR






Semua ramalkan JOZAN akan muncul Juara tapi rezeki SEPAH untuk menjadi MAHARAJA LAWAK. Tahniah Tahniah Tahniah. Tiga kali sebab tiga orang dalam kumpulan itu.

Perlahan2 SEPAH kayuh hingga menjadi Juara. Walaupun mungkin persaingan cukup hebat antara SEPAH dan JOZAN di segi kutipan undian, apapun, keputusan adalah muktamad.

Namun yang pulang paling lebat kocek adalah Nabil. Walaupun di tempat ketiga, dia bawak pulang RM150-ribu  untuk dirinya seorang. Tak payah kongsi2 dengan orang lain.

Ini mungkin rancangan Maharaja Lawak yang pertama dan terakhir. Sebabnya, ASTRO kena buat empat atau lima season Raja Lawak lagi untuk membuat racangan Maharaja Lawak. Entah hidup ke tidak Kjee nak tengok Maharaja Lawak kedua nanti.

Sekiranya tidak, mungkin boleh diadakan satu lagi rancangan ala2 Maharaja Lawak yang membabitkan semua pelawak2 terkenal tanahair.

Tahniah Kumpulan Sepah yang telah dimahkotakan sebagai Maharaja Lawak, Naib Johan JOZAN, ketiga Nabil dan keempat Jambu.

6 comments:

  1. Sepah kena kongsi hadiah 3 org. Jozan kongsi 2 org, Nabil sorang jerr... Sapa lebih untung?? Hehehehe..

    ReplyDelete
  2. rezeki anak SHUIB dan SARAH juga ... ermmm

    ReplyDelete
  3. sepah mng thumbs up...mlm ni ramai yg tidoq mengigau..hihihi.gudnite kjee.esok msk yg best2 ye..resepi mee bakso ada tak?

    ReplyDelete
  4. kjee jgn tidoq lewat sgt,tidoq yg cukup amat penting.our health is our topmost priority.trust me,I know.I've been there.

    ReplyDelete
  5. Thnx mak Teh. Struggling to finish my script. Dah biasa tidoq lewat. gud nite.

    ReplyDelete
  6. sepah memang layak jadi juara dengan lawak yang bersahaja dan ada isi. tapi tergantung rezeki masing2 juga.rezeki Allah itu tidak mungkir untuk mereka yang rajin berusaha sambil berfikir...

    ReplyDelete