Thursday, July 21, 2011

HARI NI ADA MC

terima kacih cik goggle bagi tempek gambo

Sejak malam tadi, sendi2 rasa cam nak tercabut. Berlarutan sampai ke saat ini. Tapi jangan risau, sendi2 belum tercabut terus lagi. Kalau nyawa yang tercabut, tak tahu lah kan?

Pagi tadi Unclepali jer antar Nadia gi Uni. Kjee tidur lagi. Unclepali balik, Kjee diberi susu 1 mug dan dua keping biskut dan panadol. Lepas telan panadol, Kjee terus ber'isteri'rehat sampai kul 4 tadi.

Baru jer pekena Mi Goreng dan Cendol Hamid, Taman Melawati. Tadi terdengar Unclepali kelentang kelentong kat dapur. Kjee terkejut suruh dia beli je makan. Kesian dia. Rupa2nya Unclepali dah standy nak masak gulai. Bila Kjee 'isteri'rehat, nasib baik ada suami yang rajin ke dapur kan?

Baru je dapat sms dari Nadia suruh sambil dia balik dari Uni. Kjee nak ikut Unclepali. Duduk terperuk je kat rumah, boleh biol. Dalam kereta ada selimut. Boleh buat kelubung.

Sorry yer tak ada entry menarik hari ini. Kesian korang yang dok intai2.

7 comments:

Nur68 said...

Take care Kjee & rehat secukupnya. Get well soon ya.

cicik ann said...

salam kak jee,
ee eh..kesian.tak sihat rupa nye.Saya dah TIGA kali mengintai,terjenggok-jenggok.kot kot ade berita terkini.rupanye orang tak sihat.
anyhow i hope u will rest more.makan obat tu will ease the pain but a good rest will always do the trick(ewah..cakap macam bunyi dokto gitu)..take care dear.Ta

Deena Yasmin said...

sian kjee, rehat lebih skit kjee * boleh manja2 ngan unclepali haaa :)*

N.U.R.U.L said...

semoga cepat sembuh kak jee..tapi dah pekena cendok hamid tu kira dah ok la kan??

Puan Ros @ Tadika Sinaran Intelek said...

Muga cepat sembuh yua Kjee.

secangkir madu merah said...

untung kJee memiliki suami spt unclepali yg rajin ke dapur...

rajin2 makan ubat ya kJee..semoga cepat sembuh..

MAK TEH said...

cepat segar kjee,menantikan entry yg segar2 dari kjee..take care ,minum tonic bebanyak kjee.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...