Tuesday, July 19, 2011

IKLAN MEMESONGKAN!!


Korang mesti pernah tengok iklan macam ni. Melambak2 poster ni di merata KL. Luar KL Kjee tak tahu. Tapi sejak iklan2 seperti ni naik, dah tak ada lagi iklan2 Ah Long yang menawarkan pinjam duit berlesen. Hmmm berlesen konon.

Sejak itu, Kjee gusar apabila tengok iklan ni. Apakah Ah Long sekarang berselindung di sebalik iklan macam ini? Pelik kan...tetiba banyak iklan tawarkan kursus Bahasa Inggeris.

Unclepali dah banyak kali suruh Kjee call nombor yang tertera tu. Kjee malas nak layan sebab dah agak dah apa iklan2 tersebut. Dan tak pasal2 pulak nanti, nombor handphone Kjee jadi sasaran.

Harap pihak berkuasa renung2kanlah.

2 comments:

liemaopurut said...

Salam kakjee..

yea x yea jugak kan kakjee...x penah terpikir plak saya. Tapi ada kemungkinan jugak betul tu. Sebab sepanjang jalan dari rumah nak ke bandar baru Sg Buloh, banyak jugak iklan2 camni. Nanti nak try call la....tapi guna public la.Bahaya guna hp nnt kene serang hikhikhik.

Aina said...

oooo ada kes penipuan iklan mcm ni ke kak? bahye ni.mcm2 cara depa ni guna ek...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...