Saturday, December 10, 2011

WEDDING OF THE YEAR 2012 MILIK LISA DAN YUSRY?

Lisa dan Yusry - gambar ehsan blog Roti Kaya


Angin bertiup kencang kononnya Lisa Surihani dan Yusry Abdul Halim akan menoktahkan spekulasi hubungan cinta mereka, Februari depan! Tapi hairan jugak. Beberapa hari lepas, Kjee ada menemui seorang rakan yang kata dia cukup rapat dengan Lisa dan ibunya.

Kononnya, Lisa hampir2 menjadi menantunya beberapa tahun lepas. Tetapi dia tak pun bilang yang Lisa dah nak kahwin dengan Yusry. So betul ke tidak khabar angin ni, Kjee kena soalsiasat lah dengan kenalan Kjee tu.


Anyway, tadi Kjee singgah kat blog Rotikaya. Boleh dikatakan terrer gak dia orang siasat. Kononnya Astro telah mendapat hak penyiaran ke atas perkahwinan Lisa dan jugak Yusry. Pihak Astro pulak tak mengiaya atau menafikan berita itu. Kalau berdiam diri, maknanya adalah apa2 kot.

And then, ada pulak dia orang jumpa sehelai kertas dengan isi kandungan majlis perkahwinan atau Wedding of The Year 2012. Macam mana boleh tercicir orang Astro kertas yang boleh dianggap Offical Secret ni kan! Kalau tak orang dalam 'yang cicirkan' mana bisa boleh cicir, betul tak bapak2 dan ibu2!

Selain itu, khabar bertiup kencang kononyya Putrajaya International Convention Centre atau PICC telah ditempah untuk venue perkahwinan itu.

Ahhh tak kisahlah. Maleh den nak citer lagi. Kalau korang nak tahu lebih lanjut, baca jer kat sini blog Rotikaya.


3 comments:

  1. Harap2 menjadi, kesian yusri lama menduda...

    ReplyDelete
  2. buat meriah2 dan grand pun bukan menjamin kebahagian...Tanya lah Yusri tentang pengalaman dia...

    Yang penting nya niat kita dan tahu tanggung jawap suami dan isteri.
    Apa apa pun Tahniah lah Yusry/Lisa....
    Bende yang baik elok di cepat kan.

    ReplyDelete
  3. Ok lah tu duda dan anak dara lagi cepat kawin lagi bagus. Penat dah dengar gosip pasal nak kawin ni kawin tak juga.

    ReplyDelete