Monday, October 27, 2014

GUNA 2 BOTOL LAROME TAPI KENAPA TAK KURUS?!!








Ada someone mesej Kjee kata dia dah guna 2 botol L'arome tapi masih tak kurus! Kurus? Sapu kat satu bahagian sahaja harapkan bodi jadi kurus? Kjee terkedu seketika baca komen dia tadi.

Untuk pengetahuan semua, ada banyak faktor yang harus kita consider apabila kita mahu gunakan L'arome atau apa juga kaedah untuk kuruskan badan.

Firstly iaitu langkah pertama, kita kena jujur pada diri sendiri. Kena cermin seluruh badan kita. Hanya kita sahaja yang tahu samada kita dikategori dalam species apa. Debab, gemuk atau obese cam mokciklah.

Langkah kedua, kita intai dulu budget. Kalau badan kita cam mokcik yang king kong,  maka budgetnya pun mesti ala-ala besar jugak. Takkanlah badan cam king kong nak sediakan budget cam kancil. Tak kena tu.

Langkah ketiga, kita decide sendiri setelah survey pelbagai jenis product yang ada di pasaran. Memang ada orang kata, banyak testimoni tipu. Tetapi Kjee ambil contoh dari testimoni kawan-kawan yang rapat dengan Kjee. Pasal mereka Kjee jadi teruja nak cuba L'arome.

Setelah Kjee habiskan dua botol L'arome dan dapat melihat sedikit ya betul terlalu sedikit  kesan iaitu lengan baju Kjee dah longgar sikit dan tak nampak sendat, baru Kjee bagi Nadia dats my doter kalau belum tahu  try sebab dia ada masalah perut buncit. Well, taklah buncit macam mereka yang lepas bersalin tapi buncit-buncit manja anak dara.

Apa yang berlaku pada buncit Nadia amat memeranjatkan! Baju Raya yang baru dia beli dan sendat di perut, sudah nampak cantik. Kempisnya dah hilang dalam masa +- 5 hari!! Nadia sapu L'arome secara disiplin sebanyak 2 kali sehari selepas mandi.

Memang bentuk tubuh mokcik yang macam King Kong terlalu mustahil untuk kurus dalam jangka masa yang singkat. Lagipun, budget taklah king kong macam tubuh. So Kjee sapu mana yang Kjee rasa janggal di mata Kjee walaupun seluruh badan memang janggal selama ni hehehe.







L'arome ni amat berkesan jika disapu secara teratur. Dua kali sehari selepas mandi dan digosok sehingga dirasakan krim tu betul-betul menusuk masuk ke dalam tubuh. Kalau betul cara sapuannya, bahagian yang disapu dan digosok krim itu akan terasa hangat dan pijar. Lamanya terpulang kepada individu. Kjee pijar dalam masa 20 minit jer kot. Hmmm kulit dan lemak tebal kot. Hehehe. Pastu cuci tangan bersih-bersih dengan sabun. Kena mata nanti mata yang kurus. lol.

Nadia kata dia merasa pijar lebih lama! Sampai petang. Mungkin kerana kulitnya nipis dan lemak dia jugak sama tipis. Atau mungkin sebab anak dara Kjee ni manja sikit. Tak tahan panas tak tahan dugaan. Hehehe.

So, itulah jawapannya kepada wanita yang mesej Kjee tadi. Tanya diri kita dulu samada kita telah berlaku adil kepada L'arome. maksud Kjee, adakah kita telah gunakan product itu dengan cara yang betul.

Selain sapu L'arome, Kjee diberitahu supaya minum banyak air putih. Kalau larat, boleh minum dua botol besar air yang 1.5 litres. Kalau tak larat, satu botol pun boleh. Air akan membantu 'menolak' lemak-lemak keluar. Wallahualam.

Oh just nak bagitahu, harga L'arome akan menjadi RM380 sebelum pos pada 1Januari 2015. Hanya ada masa sebelum hujung tahun untuk dapat harga lama iaitu RM350 untuk 4 botol sebelum pos. Kalau nak satu botol, harga lama RM160 (plus pos).

Kalau minat, sila whatapp 01131771389. Stok Insya Allah akan sampai dalam masa 2 minggu selepas order.

Baca jugak kat SINI yer. Oppppsss lupa lak. Ada yang beritahu Kjee dia akan hanya guna L'arome apabila tengok Kjee dah kurus. Hahahaha tunggulah kau sampai Kucing Bertanduk!!







2 comments:

  1. ayat last tu x tahan nak gelak ;)
    sabar jelah...

    macam teruja je bila baca posting kak jee nih

    ReplyDelete
  2. Kakak zana pernah guna produk ni, 2 botol berkesan. Baju lama boleh pakai. Badan dia sedang2 dlm 65k. Mcm kak jee ckp, bdñ mcm kingkong takkan seminggu dua boleh kurus. Lebih sikit bajet.

    ReplyDelete