Sunday, August 16, 2020

FACE MASK EXTENDER

Sekarang ni Kjee perhatikan semakin ramai wanita yang guna Face Mask Extender. Kjee pun pujuklah UP buat untuk Kjee sekeping. Guna leather.
The next day, siap satu keping, my dear husband buatkan. Yang mengejutkan, dia letak butang besi. So sweet of him! 😍
Seperti biasa, Kjee pun post lah kat Facebook. Wallaaa ramai yang minat nak beli. Kjee tanya UP, kawan2 nak beli. Dahinya berkerut. Cost mahal sebab guna leather atau kulit lembu ori. Butang besi lagi. Tak nak lah katanya. Unless jual rm25 satu keping.
Kjee pun tanya frens FB. Semua yang berhajat kata okay aje. So UP got no choice apabila orders masuk.
So kalau ada, sesapa berminat, bolehlah whatsapp 01110165672/0104596108.
Kami post /courier dan caj post/courier ialah rm7 sekeping di Semenanjung. Lebih dari 5 keping, free post Semenanjung. 


3 comments:

  1. Syabas KakJee & UnclePali. Saya sentiasa kagum dengan orang yang mampu mengusahakan sesuatu dengan usaha sendiri memasak, menjahit, bertukang, berkebun, lagi lagilah membuat barangan dari kulit dan seumpamanya. - ini semua skil yang semakin diabaikan dek kerana mudahnya mem'beli'.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Saifulazlin. Kjee tak sihat. UP risau tinggalkan Kjee sorang-sorang kat rumah.
    Alhamdulillah syukur, Allah telah memberi beliau skil ini. Dapatlah dia menjana income dari rumah. Dan disamping itu dapat memantau kesihatan isteri. Syukur sangat.

    ReplyDelete
  3. Wah bagusnya... mask extender buat sendiri... siap boleh jana income lagi. Cik TK pun ada buat sendiri. Jenis mengait punya. Cik TK buat untuk sendiri dan family pakai.

    ReplyDelete