Wednesday, October 26, 2011

ACUAN ROTI JALA - TEMPAHAN DIBUKA SEKARANG

acuan roti jala 3 muncung









Oleh kerana acuan roti jalan akan sampai lebih kurang 1 minggu lagi, Kjee kini sedia menerima tempahan dan juga bayaran. Ini untuk memudahkan proses penghantaran. Kjee menjual 1 set yang mengandungi 2 unit. Harganya nanti Kjee beritahu dalam emel.




Kjee hanya dapat stok sebanyak 700 biji walaupun order 1,000. So Kjee akan beri kepada mereka atas basis siapa cepat bank in dan disahkan kemasukkan wang, akan dapat.







Sila emel tempahan di kedai@fauziahsamad.com SAHAJA. Sebelum ini kjee ada bagi emel lain. Bank in Maybank 162200049249 Farah Nadia atau CIMB 14350069994523 Pazeli Ishak. Setelah bank in, sila emel butir2 bank in (tarikh dan masa) dan juga nama dan alamat penuh.

Harap maklum. Terima Kasih.

10 comments:

CA said...

Yesszerrr...Acuan roti jala ni memang behh...xde nak menitik nitik...zasss picit je...kemasss je dapur bila buat...cepat sape berrummm ada beli dgn kak je..

hehe..tolong kak jee promote...muahhhh!

sharifah rosidah said...

Jee jangan lupa aku punya dua ye, nanti jumpa aku bayar ok.a

Kjee said...

ok shidah.

Azilla said...

auntie ila ade email tanya pasal harga...mcm menarik la acuan ni...;)

"CT CoMeL" said...

salam...kak jee sayer mahu yer....

byrazaff said...

sama kjee saya nak order bpe harganye? nnt saya bank in kat maybank nadia.tq

Kjee said...

SESAPA NAK ORDER PLEASE EMEL KE kedai@fauziahsamad.com. Kjee tak boleh terima order di sini. nanti konfius. terima kasih.

Eonis Balqis said...

kjee.. ada lg x acuan roti jala tu sy nk gak..

Eonis Balqis said...

kgee ada lg x? nak gak

Kjee said...

stok acuan roti jalan belum sampai sebab bangkok banjir. tapi tempahan dibuka. sila eme di kedai@fauziahsamad.com

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...