Monday, October 17, 2011

DULU DAN KINI - A PICTURE TELLS A THOUSAND WORDS



semua foto ehsan google



15 comments:

Mat Gebu said...

Hmmmm....ada tu perubahan yang agak mengerikan...saya tak nak lah komen apa2, cuma kak rohana jalil tu...hmmmm nampak ketara sangat...

Kjee said...

cmg, unclepali pun komen sama. hehehe

Dunia familyku said...

Kak jee this make-up techniques to or Botox...huhuhu

Kjee said...

Can I quote and unquote Nabil? " LU FIKIRLAH SENDIRI!!"

rahel said...

Cantek2 semua...

Sheila Shafeareen said...

hemmm mmg npk ketara...tang hidung. bibir, dagu, pipi buat bg momtok lg...hemmmm RJ npk ketara

Anonymous said...

mereka ni ada yg diambang maut ..malah ada yg dah mengerjakan haji ...

Anonymous said...

Paling ketara RJ. Ada rupa 'cat woman' pula. Di ikuti Ramlah .. macam ' pakar ' yang sama je buatkan untuk dia dan RJ. Kak Pah pula macam sukar nak senyum selamba sekarang .. tegang sangat. Sesungguhnya rupa mereka di awal dewasa itu lebuh cun dan menarik. Bagaimana dengan Kak Nita ?

zuwaidah said...

hmmmmm....susah nak cakap nih

MAK TEH said...

mancung2 semua hidung diaorg..kita x mancung pong...tapi original kan kan???

Kjee said...

Mak teh, bagaimana kita dilahirkan, begitu juga kita mintak dikebumikan yer. semua masih ori. insya allah.

Anonymous said...

biarla duit dorg.... yg hodoh pun dorg gak...

quezul said...

ct jer yg nampak lawo..asli ka???
rasa mcm asli...teknik solekan kot buat dia bertambah2 ayu dan cantik :)
kosmetik apakah yg digunakan??..kulit dia sgt2 cantik dan gebu

Anonymous said...

hidung dan pipi....

Anonymous said...

hmmm

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...