Wednesday, October 19, 2011

KEDAI ONLINE KJEE

Acuan Roti Jala masih tidak ada stok. Akan sampai pada Jumaat depan (28 Oktober 2011). So mereka yang masih tak dapat, harap sabar yer.

Mereka yang berminat beli Ramekins, hanya ada saiz 3.5 inci. Kalau nak order kena beri tempoh dalam masa 10 hari. Tempahan boleh dibuat sekarang. Emel Kjee atau yang ada dalam frenlist FB Kjee, bolehlah pm Kjee.

Dibawah ini barang2 yang sempat Kjee intai tadi.

Pertanyaan boleh email ke kedai@fauziahsamad.com atau pm di Facebook. Orders dibukak dari sekarang. Kjee akan ambil barang pada setiap Isnin. Bayaran harus dibank in sebelum Sabtu. Barangan akan diposkan setiap Selasa. 


Ini double boiler untuk cairkan cokelat dan dll. Juga boleh dijadikan kukusan untuk apam atau pau. Juga untuk buat kaya, custard sos dan sebagainya. Diperbuat dari enamel.



Ini untuk potong pizza. Saiznya 19cm dan pemotongnya 6cm.


Acuan cheese tarts - 6 pieces









Kjee ingin beritahu bahawa  tiada jaminan penghantaran ramekin melalui pos tidak akan pecah. Kjee akan cuba sedaya upaya membuat packing yang sebaik2nya. Kalau tinggal di KL/PJ bolehlah jumpa mana2 untuk mengambilnya.

9 comments:

  1. salam kak jee.nanae cuma nak bg tahu yg akak telah tersalah letak bulan september sepatutnya bulan nov.semoga bisnes akak sukses..

    ReplyDelete
  2. thnx nanae tapi bukan november tapi oktober. :)

    ReplyDelete
  3. salam... acuan cheese tat tu brapa ye!

    ReplyDelete
  4. Double boiler tu cantik, tapi aku dah ada vision punya.

    ReplyDelete
  5. salam aida. tak ada cuma biasa2 jer. macam mould ikan...taste orang cina sebab tokeh cina. nanti kjee cuba source tempat lain.

    ReplyDelete
  6. salam kjee. sy nak double boiler satu. berapa harga? ada stok lagi tak? macam mana nk buat payment?

    ReplyDelete
  7. smekum kak jee baper harga acuan botol roti jala sebiji

    ReplyDelete
  8. salam Hamidah, awak emel kjee di kedai@fauziahsamad.com. akan kjee beritahu. nak beli 1 set (dua biji) atau nak beli borong. emel lah yer.

    ReplyDelete