Saturday, October 22, 2011

MY CUCU SEDARA - KEMBAR TIGA RA'ED, RIYAD, RIZQ

Hah nak tayang cucu sedara kita, Ra'ed, Riyad dan Rizq yang dilahirkan oleh bonda mereka Putri Alia Farina Ahmad Fauzee pada 4 Ogos lalu.  Sedihnya, Nek Yah mereka belum lagi berkesempatan menjenguk mereka. Nantilah minggu depan, bonda dan ayahnda mereka buat majlis akiqah, Nek Yah akan sampai.


Perasan tak? Macam lain2 saiz kan? hehehe


Bersama mummy. Yang kanan sekali abang long mereka Raif.



11 comments:

maszull said...

assalamualaikum kjee...Ya Allah comel n cute nya mereka kalau dpt anak kembar mcm ni mesti seronok kn..:)

maszull said...

assalamualaikum kjee...bestnya dpt anak kember mcm ni kan seronok betul tengok mereka cute n comel...:)

akmall said...

Yaaaa~~~ comelnya!!! saya pun ada kembar jugak...tapi takde la sampai 3..hihu!!! kemabar dua je..kembar tak seiras lak tuh..heehe.. mak saya gandungkan kami berdua.. berat kami je da 5 kg..bayangkan la.hahahah

btw...terima kasih kepada mak saya Aminah Binti Ishak kerana bertungkus lumus melahirkan kami berdua..

mala said...

comel nya....

sharifah rosidah said...

Tahniah nek yah, haah lah yang baju merah paling besar, baju biru kecik sikit dari baju merah dan baju hijau lebih kecik dari kedua duanya kenapa ek? Ke memang dah Allah bagi macamtu. Seronok ya dapat kembar tiga sekali.

azizah@cutemamadelicacies said...

Assalam kjee.. Kak zah suka baca your blog, mintak izin ye link ke blog kak zah.. Thanks kjee

Citarasa Rinduan said...

ala comelnya...
depa dah hampir 3 bulan ya...

kak jee nanti posing ngan anah buah take pic banyak2 ya..
ciumkan utk ayu

FMT said...

Kembar seiras ke ni? Pasti ibu dan ayahnya happy. Oh teringin kembar juga.

Cik Kamoo said...

Rezeki! Seronoknye kalau dapat kembar mcm nie jugak nanti...

Kasmawati Jaafar said...

wahh.. jelesnya saya! saya pun ada anak kembar jugak, kak jee. tapi kembar 2 je. yg seronoknya, anak kembar kalau ke mana-mana pun selalu dpt perhatian. apelagi kalau kembar 3 macam ni! impian saya, kalau boleh nak dpt kembar lg.. =)

akuzle ayu said...

sesungguhnyer comeysss!!

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...