Pages

Sunday, June 9, 2013

ALFATIHAH SENIWATI LATIFAH OMAR



DariNya kita datang dan kepadaNya kita kembali. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan di sisi mereka yang beriman dan beramal soleh. Amin.

Industri filem tanahair kehilangan sebutir lagi bintang. Baru beberapa hari Allahyarham S Samsuddin meninggalkan kita.

Al Fatihah.

6 comments:

Dayana Bahar said...

Alfatihah

Anonymous said...

Semoga ALLAH merahmati roh Allahyarham Latifah Omar - tahi lalat amat manisnya serta kelembutan suara dan perlakuan Melayunya sentiasa dikenang. Keluarga mereka mesti dibela oleh Kem. Seni/UMNO/NGO-NGO Melayu, dan mereka serta keluarga diberi kerakyatan Malaysia jika di Singapura. Bila lagi seniman/seniwati gemilang lain seperti Zaitun, Mariani, Wahid Satay, Allahyarham Pak Sudin dll dibela bersama keluarga mereka, termasuklah keluarga Allahyarham Tan Sri P. Ramlee. Keluarga mereka semua mesti diberi tanah/rumah/insurans dan tabung pendidikan/keusahawanan ditubuhkan untuk anak-anak. Jasa-jasa seniman/seniwati gemilang ini untuk pusaka seni Melayu berzaman adalah besar sekali, jadi mereka mesti sentiasa dijaga, termasuk keluarga mereka.

MAKCIK Tempurung.

Anonymous said...

are you being sarcastic here?
from the comment made its a sarcasm. please respect la org meninggal kau komen pasal politic affilition. bengang ke?jaheeel sgt k?

kak bedah

Anonymous said...

ni yang dikatakan org mlyu nak berpolitik tapi ilmu tak cukup dari segala segi. hingga kan mulut tu tak berinsurans dan bermusuhan.kalau dari asas ugama dah set haram bermusuhan sesama ugama..apa tah lagi kalau bab niat, mengata cerca.
yg tak baik.
macamana agaknya rupa makcik tempurung ni ye? best jugak kalau trace siapa personaliti ni..

Anonymous said...

adakah makcik temprg org bukan mimlamya wau?

Kjee said...

Maaf semua. Kjee ingin buat pembetulaan apa yang dikomen oleh Makcik Tempurung. Dia kata 'BELA' maknanya, nasib artis lama dan anak2 mereka harus di'pelihara' agar mereka tidak terpinggir dek arus pembangunan.
Itulah maksud 'Bela' bukan "bela' macam orang simpan pelacur atau gundik atau perempuan simpanan! Maaf kasar bahasa.
Janganlah terus melatah dan menuduh Makcik Tempurung macam2. Kjee tak kenal beliau tetapi Kjee faham maksud dia. Dan kerana itu Kjee lepaskan komen dia.
Ada lagi banyak komen yang hentam MT ekoran komen yang dibuat oleh Kak Bedah! Sebab itu Kjee terpaksa masuk campur!!

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...