Friday, September 30, 2011

AKHIRNYA ANA DAHLIA MENGAKU DAN TAMATLAH KONTROVERSI


Chef Wan bersama Serina dan Riz - ehsan google
Akhirnya setelah beberapa kali menepis khabar kononnya dia janda, Ana Dahlia mengaku kepada Chef Wan statusnya yang sebenar, Ketelusannya menyebabkan chef selebriti itu menerima Ana seadanya. Alhamdullilah. Kalau dari mula Ana mengaku, kan perkara ini tidak dijadikan isu oleh pihak media.

Kjee pernah meminta Ana supaya berterus terang seandainya khabar2 angin itu benar kerana tidak hina status dan maruah seseorang itu semata2 kerana menjadi janda.  Kjee tahu ada artis yang menikah jauh nun di negara lain kerana bimbang status jandanya terbongkar.

Apapun, Kjee memuji Chef Wan kerana mengenepikan segala sangsi dan sudi menerima Ana menjadi satu2nya menantu perempuannya.

Menurut mStar, Ana dan Riz akan ditunangkan pada 5 Oktober depan dan disatukan sebelum akhir tahun ini. Pengumuman untuk mempercepatkan tarikh pernikahan dibuat sendiri oleh Chef Wan kerana dia mempunyai tugasan penting di luar negara tahun depan.

Menurut Chef Wan, kemungkinan majlis perkahwinan Riz dibuat di kampungnya di Pahang dan tidak akan semeriah majlis Serina. Ini adalah kerana majlis di pihak lelaki. Juga ia akan dibuat ala kampung.

10 comments:

akmall said...

Macam pernah nampak je kak jee ni...hurm...tapi kat mana yer...

secangkir madu merah said...

semoga perkara yg baik dipercepatkan... tak kisahlah miss J ke apake asalkan bukan hak orang ya kakJee

Anonymous said...

jadi, betul la, Ana Dahlia tu Janda?Betul sangat la kata pepatah, kalau x de angin, pokok x bergoyang..kenapalah nak menipu sangat? bukan hina pun status Janda.Dah x de jodoh, nak buat camne?dari menipu, buat dosa kering..dosa besar plak tu..bawak la bertaubat..

Eyda said...

Apa yang betul tu Kak Jee??
Dia ngaku ker dia MissJ!!!

LYAfrina said...

ASKUM kak jee...
1st lya nk ucapkan jutaan terima kasih sbb k.jee sudi jengguk & folo blog lya... memang lya x sangka sgt...dan lg special..k.jee follower ke-1000.. tq kak jee..

ada masa.. selalu la jengguk yer:-)

Cik Rose Cute said...

Follow Kak jee....

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Dah lama tak tengok kak jee berlakon....Sekarang kat belakang tabir erk??

ieda said...

alhamdulillah .. dan x sangka anak chef wan tu pilih artis .. huhuh kan molek kalau org2 biasa ..
x perlahhh janji dia bahagia dan insyaallah kekal selamanyaa .. :)

maszull said...

salam kakjee...kalau dah jodoh nak wat mcm manakn...moga bahagia hendaknya...:)

Sheikh Mohd Fitri said...

janji bukan bini orang..... terbaekkkkkkkkkk

Anonymous said...

Yg psl janda 2 sy xtawla plk... Tp kalu psl dier mmg slalu xendah family 2 mmg btl, berlagak mcm anak org kaye 2 btl jgk, pandai belakon 2 pon btl jgk... Sbb dulu dier study kt unitar,sungkai,perak..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...