Friday, February 18, 2011

80. Kjee mimpi suruh padamkan entry no. 16!!!

salam semua. malam tadi kjee bermimpi...aneh mimpi tu. dalam mimpi itu seorang sahabat kjee iaitu saodah ismail telah menyuruh kjee memadamkan entry no 16. sebaik sahaja sedar pagi tadi, kjee terus buka blog. kjee browse dengan penuh debar mencari entry no 16. alamak...entry itu adalah gambar2 yang nadia rakamkan di mana kjee 'ternampak' bende2 yang kjee tak ingin lihat.

berdebar2 jugak! haruskah kjee padam entry itu?

apa pandangan anda?

7 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Errkk...mgkin mimpi tu ada maksud..seram pulak baca... klau hati berat nk padam padamkan ajelah kak byk lagi N3 akk yg lain best2.

Kjee said...

nak bukak lagi untuk delete pun seram ni CT. tunggu unclepali...

Kjee said...

unclepali dah padam. dia turut terpadam entry kjee dan asia's no 1. eee geram betullah!!!!!!

Anonymous said...

kjee takut le kot memang betul han ...tu marah padam le dan yang sewaktu dengan nya....norasmah

sharifah rosidah said...

ok jee padam je aku pun dah keseraman walaupun tak baca enty hantu2 ni.

Anonymous said...

ehhh!!! komen saya tadi hilang ke?..hantu dah padamkan ke?.saya kata xyahlah delete..biorlah hantu tuh deletekan sendiri... dan saya kata Allah sentiasa memelihara kakjee

Anonymous said...

percaayaaalah (corus Dato Siti Norhaliza) ...ajal ,maut,jodoh ,rejeki dari Allah ...yg KakJee mimpi tu hanya side-effect blue skrin drpd KRU....percayyaaalahhhh

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...