Friday, February 18, 2011

81. mungkin lepas ni entry 9, 10, 11 dipadam

agaknya cik han tak suka kjee cerita perihal mereka. sebab itulah kjee dapat mimpi penuh misteri malam tadi. unclepali dah tolong padamkan entry no 16 itu.

so, elok korang baca puas2 entry kjee no 9, 10, 11. manalah tahu malam ini kjee dapat 'arahan' suruh delete pulak tiga entry itu.

kjee ni memang jenis penakut. kalau mimpi lagi, harus kjee delete. hehehe.

6 comments:

Anonymous said...

kjee tunggu uncke dulu.....lepas tu delete le takut gak.....kalu han lak limah tak pe le jugak....ni kang...meremang ...norasmah

aNIe said...

Kjee... dulu anak sedara saya ambil gambar tgh2malam di sekolahnya sebaik lepas balik tusyen... mmglah ada yg mulut celupar cakap... kalau dpt tengok dlm kamera pun bagus...

Rupa2nya memang 'dia' menjelma dalam gambar kat kamera tu.. apalagi bebudak ni bukan main takut lagik...

Anak sedara tu upload gambar lembaga tu dalam facebook...

Lepas tu dia rasa kurang senang... macam2 perasaan pelik dia sekeluarga rasa sampailah ada sorang ustazah tu suruh delete dan buang gambar2 tersebut...

sharifah rosidah said...

aku memang tak baca langsung cerita2 hantu kau tu takut malam tak boleh tidor selain dari itu aku kan tinggal sorang kat rumah kalau siang nanti rasa semacam je.

Anonymous said...

Tak yahlah delete... biorkan jer..kalau hantu tuh nak delete bior dia yang deletekan sendiri...kotlah dia celik IT..kan kan kan... Allah sentiasa melindungi mu KakJee..Yakinlah...

Anonymous said...

ya ke enrty no. 16 dah delete...saya baru jer baca tadi..ada lagi per...

Kjee said...

anon: terer mata awak ya. sejak pagi tadi dah remove entry 16. hehehe

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...